Moda spagnola

A moda spagnola di u 17u seculu dominau in parechji paesi d'Europa. Una funzione distintiva in a moda spagnola hè a tendenza à i superfici simile è i formi chjudi, è l'elementi di a pintura paria caricatu. In questa epica in a ropa eranu assai appruvisioni brillanti è caru chì enfatizonu a bellezza umana. U costume spagnolu era cum'è un zuccaru cù tesori. Era fattu di velvete è brocade di culori scuri, brodati cù fille di l'argentu è u doru è decoratu cù perli è pietre preziosi. Tali mireti eranu assai carichi è rari. In u Rinascimentu, a moda spagnola hè divintata dominante, ancu a casa francese era subordinata à questu.

Street moda spagnola

A moda di strada spagnola inghjulia un cambiamentu in l'imaghjini in tuttu. Finu à u XXu seculu, l' estilu tradiziunale spagnolu hè distinchutu per a so pompa, rivoluzione di culori. A data, a moda di a moda di a donna hà diventatu simplice è teni sfumaturi basi. U culore più famosu è amatu di i Spagnoli hè biancu, in i tissuti prefettenu u ròttili di cuttuni, linu è di sita, chì sò assai adattati per u clima cumbèmpicu per elli.

Casa Fashion di Spagna

Milanu, Parighji è di Londra tutti i discorsi di u dirittu di chjamà a capitale di un imperu di moda. I Spaniards sò grandi patrioti di u so paese, è ponu esse vistutu solu in quali disinfettori di e so casa di a moda facenu offerte, sopramente chì l'Spagna hè famosa per i so marchi di moda - Armand Basi, RobertoVerino, Victorio & Lucchino, Jesusdel Pozo, Custo Barcelona, ​​Antonio Garcia, Agatha Ruizdela Prada è assai altri. I castagni Zara, Bershka, Mango è Stradivariu sò di prezzu, ma robba muderna è elegante chì sò guidati da tutta l'Europa. Barcellona hè u megliu postu per cumprà in Spagna. Quì pudete truvà buttigli di lussu di e famosi casi di moda, induve puderete cumprà prudutti di qualità à i prezzi affordabbli.