Cupboard cù un ispirazioni per u passagera

U passagera hè u primu è à quarchi l'ultima habitación in quale tutti i nostri gonciete intrinu, senza esvisione, perchè l'accurata quì hè obligatoriu. Per mantene a limità è l'ordine hè un pedestal per i scarpi , in quale pudete amparà i scarpi di lucali è i scarpi. Ma ùn sò micca spargugliatu in tutta a chjera è ùn ne micca scupperanu l'armunia.

Mobili per un corridor - una curbone cù un ispilettu

Anu più funziunatu funziunale per u passagera hè un cabinet cun un mirror. Hè assai cunvientu, perchè in più di l'opzione di mantene i scarpi, hè supplementatu cù almenu una capacità - per riflettà i so patroni.

U Spìritu in u passagera hè una bisogna. U sirviziu di restaurà l'ordine in a so apieza prima di esce, addiventamenti, spiegà l'espazio. Questu hè sopratuttu in i passati petite, strette è scuru, chì sò spessu si trovanu in "Khrushchev". Per i vestibule di such vestibule, anu più pedestalli stretti è dilizii cù un specchiu anu sviluppatu.

Varietà di scarpi per i scarpi cun u specchiu in u corridor

Amparati, ponu esse diventati in dui tipi:

  1. Un pisciatu cù u specchiu sopra . A curbone stessa hè un locu cumu per accattà e so scarpi, nantu à a togheta di quale pudete aghjunghje tutte parechji picculi cosa cume chjave, guanti, telefone. Above hè un imbiancatu, fattu in u listessu stile cum'è Curbstone. Inseme, rapprisentanu una sola cumuzzioni.
  2. Una scarpa cù mirror facades . Stu tipu di mobili era appartutu nant'à pocu tempu, ma digià piace parechje pupularità. Hè aghjustatu lume micca solu a parti suprema di u passaghju, ma ancu a zona più bassa. Seranu più asciugli cù u calzari, è vi vede cumu i vostri vostri fugliale nantu à i vostri pedi, chì hè ancu assai impurtante.

Cù qualchese di queste pedestal, u corridor duverà finamente finitu. A quantità di l'uttellu ùn occupeghja micca movimenti, permettenu à u stessu tempu per cumprà cun una ducia di parigli di mantellu, è s'ellu hè cumminatu cù un perchente, da seguita dinò l'outerwear.