Alimentà i cuccioli

L'alimentazione propria di cuddetti hè di grande impurtanza per u so sviluppu. In i primi ghjorni di a vita, i zitelli addivanu tutte e vitamine è minerali necessarii cù u latti, cusì avete bisognu à vigilà dinò a razione di u cane d'affari. Sì i cuccioli sò durmenu tranquillamenti, sò quelli ghjoculi, ma si scheranu è si cumportanu inde a risposte, questu quì indetta malnutrition. I pupi avessi sò colpi à i pezzi d'u ghjornu di u ghjacaru per avè qualchissimu latti. Da a seconda settimana i cuccioli sò datu fertilizanti supplementu, ma se u ghjovanu hà pocu latti o quellu ci sò assai cuccioli in u lavu, in a nutrimentu supplementu deve esse presentatu da a prima simana. Avete bisognu di cumincià a pascia cù u latru caprunu o u pelu, in quale pudete aghjunte un ovu primu per litru. Da 2-3 simponi pusitanu introductoriu carne, cereali, casgiu cottage. Dopu à 1,5 mesi, i cuccioli sò trasferiti completamente à l'alimenti autlutimi, ma l'avè trattatu cù cura, in 5 ghjorni. A dieta di i cuccioli dipende da a razza di u cane. In questu articulu, analizà i educazione di l'alimentazione di parechji razzi di cani maiò, mediani è corti.

Dieta di un cucciolo di Labrador

Unepo di 2 mesi di i cuccioli Labrador sò alimentati à 6 ghjorni à ghjornu, à 4 mesi - 4 volte, à 7 mesi - 3 volte, è 8 - 2 volte à ghjornu. In l'alimentazione di i frutti di i Labrador un rolu especialu ghjucatu da a quantità di calciu è a rapportu di calcium è di fòsforu, chì u cane ricevi cù l'alimentariu. Cù una sopra massa o manca di calcium, no solu in Labradors, ma ancu in tutti i cani grossi, i malatie serii di u sistema di l'osteria è i ligamenti si sviluppan. Sì avè aduprà i vostri cuccioli di Labrador cù l'alimenta di casa, duvete bisognu di seguità u equilibriu di nutrizi. A dieta ùn deve cuntenenu carni, cottage cheese, fish, ova, da i cereali - u scherzu è u rossu. À l'età più vechja, ci vole à dà l'osta. Quandu ciucciate i frutti di u Labrador in cucina sicura, hè necessariu adherente à e razie raghjone, è ancu per assicurà chì l'alimentariu currisponde à l'età di u cane.

A dieta di un cucciulu di pasturi Germanu

Un grandu rolu in l'alimentazione di i cresii pastori, in quantu in altri razzi enormi, hè equilibratu. In più di u pastore pecorinu, hè necessariu un grande quantità di carne fresca, chì hè necessariu per u sviluppu di u cane. Per impedir diverse malatii, l'oliu di pisci pò esse intrudutatu in a dieta. L'alimentazione deve esse assai nutrittiva, servuta in porghje parechji volte un ghjornu. Finu à 2 mesi ne avete bisognu di una vittura d'alimentazione 6 volte di ghjornu. Quandu 3 mesi - 1,5 cups 5 volte à ghjornu. À 6 mesi u cucciu deve 800-1000 g 4 volte à u ghjornu. Finu à 12 mesi - 1-1,5 litri 3 volte à ghjornu.

Dieta di spanid puppy

A carne tocca à un rolu maiò in l'alimentari cuccioli di spanu. Hè ricompatente per dà vignaghjola crua o leci. A quantità di carne hè calculata da 50 grammi di carne per kilogramu di cane. Inoltre, per alimentà un casgiu spanu finu à un annu, hè cunsigliu per fà furmagliu calcinatu. Ugo biancu, ligumi, frutti, frutta secca sò utili per spaniel. Dà l'ossu à spaniel hè micca cunsigliatu, solu per una quantità di cartilagine. Duranti i cresciti di creazione sò stati minacciali è ciabbe.

Feeding dachshund puppies

A peculiarità di u dachshund hè u so crescitu rapidu è a maturazione. A intensità picca di u crescita in u tempu di a cessazione di u periodu di zuccherinu, cusì à questa ora hè necessariu a pagazione particularità à a nutrimenta di u cucciolo. Dopu à u seculu mesi di vita, u crescite principiu a ritentimentu. Per a tassazioni, hè impurtante di racioni a quantità di alimentu. Sì u cucciu hè annunziatu, pò esce in l'obesità in l'adultu. Idealmentu, una piccula cantina di nutritura vi contene assai vitamini è minerali per avè u cane ùn manghja micca, ma ùn passene in u sviluppu.

Caccia di cuccioli di u Yorkshire terrier, quellu terrier, chihuahua

Nutrimentu è cura per u terrier terrier, u terrier è l'altri razza piccula di i cani hè marcatu da a necessità per osservà a quantità è a qualità. U periodu di crescita in i cani petiti hè moltu più veloci, dunque a dieta si deve esse sceltu più cura. À l'alimentazione cù l'alimentu seccu, ùn hè micca assai disprezziunatu à alimentà u cucciulu da a tavula, postu chì tutti i sustanzi chì sò ancu equilibrati in l'alimentu finitu è ​​a sopra massa cunsiquenzi negattivi per a salute di u cucciolo. Quandu si nutria l'alimentariu di casa, avete bisognu di u cucciolo di i vegetarii chì cuntenenu a vitamina necessaria, da una età curretta. Se un cucciolo hè accustatu solu à i carne è à l'alimentariu, ùn ùn mancassi manciari, chì ponu influenzallu negativu in a so salute à una età più matura. U cani petite sò pronosti à reazzioni allergii à certi alimentari, affinchì quandu i sintomi di una allergii occur, cunsultate un veterinariu o un nutricionista.

L'alimentazione propria di cuddani hè a guarantiscia di a salute di u cane in l'avvene. A quistione di l'alimentazione hè stata trattata seriu chì ghjè in u tema di l'educazione.