Antibiotica per ARVI

Infatti cù una gripe o altra infizzione virali, a persone di cumincià à trattà attivamente per evità cumplicature. In questu casu, ancu i terapeute, in più di e misure standard, spessu prescriva l'antibiotici per ARVI. Ma, anche u migliu annuali di stu gruppu di droghe, ponu fà più periculate chì bè, soprattuttu s'ellu si usa senza precisa.

Puderaghju tratta l'ARVI cù antibiotici?

A risposta à sta quistione hè simplificata sè cumpresu l'urighjini di a patologia.

L'agenti causativu di qualchi ARVI sò viru. Cume deve esse misu chì in u 99.9% di i casi di e malatie respiratorii aguti, a causa di a inflammazione hè ancu dinò celluli patogeni. Hè un compunimentu di prutezione chì cuntene materiale geneticu in a forma di RNA o DNA.

I antibiotici sò solu per a battaglie di battezza. I microbes sò un microorganismu primitivu ma cumminu. Tuttavia, ùn possedi micca DNA o RNA.

Cusì, pigliate antibiotici da ARVI hè senza significatu, ùn si ponu micca effetti nant'à u virus. Inoltre, un trattamentu terapeuticu pò dani a l'organi, perchè l'agenti antibacteriali anu un effettu dannuu micca solu à i microfosculi patogeni, ma ancu destroghja a microflora utili, ritendu l'attività di u sistema immune.

Avete bisognu d'antibiotici per ARVI è quandu quandu quandu quandu quì cuminciò à piglialli?

Cumu seguite da u paràgradu prevale, l'antimicrubbiali ùn deve micca usatu contra infezioni virali. Ma in u praticamentu terapicuu, i antibiotici sò ancu prescritti per ARVI, principianu da i primi ghjorni di sviluppu patologicu. Questa struzzioni hè spiegata da l'attu duttore di prevene l'attaccamentu di infieru bacterial secundariu, chì ponu complicà u cursu di l'infezzjoni virali.

L'espedizione di a preghiera cunvinta ùn hè micca pruvata. A ingesta di l'antibiotici porta à a morte di i bacterieti patogeni è beneficanti. Per via di questu, a suppressione di u sistema immune si trova, chì ghjè u mezzu principalu di battè di i virus. In u risultatu, l'organiziu debilitatu ùn hè micca capacitu per affruntà cù ARVI, è à u listessu tempu ùn hè micca prutettore da l'attaccamentu di l'infezzione bacteriale.

Da tutte e cose, eseguita chì l'antibiotici ùn sò micca necessarii è ancu periculosi in patologii virali, in casu di dichjarazioni, ùn deve micca esse pigliatu à tutti.

Quandu u trattamentu di ARVI cun antibiotici hè justificata?

Indicazioni per u appuntamentu di l'agenti antimicrubbiarii in u trattamentu di infezzioni virali ponu esse solu e seguenti patologii:

A volte l'usu di l'antibiotici in u casu di otitis media cròccia recurrente, è ancu di a prisenza di manifestazioni clini di manifestazione di l'immunodeficiency.

Chì l'antibioticu di bevi in ​​ARVI in a presenza di evidenza?

Prima di l'iniziu di trattamentu antibacterial hè bonu di passà un analisi chì vede cumparerà chì i microbichi ani causatu inflamazioni è quantu sensibilisate sò à diverse drogues.

In a maiuranza di casi, un antibioticu d'amparazione larga bona digestibilità è bassa toxicità. Hè impurtante ancu chì a droga impugna minimamente a microflora benigna in l'intestinu è ùn ne perdu dischiose. I preferiti i seguenti seguità: