Comu caccià a inchizza di a mucosa nasali?

Diffiglia a respirazione nasali sempre ponu assai incusazioni. Interferisce cù dorme, manghjendu è ancu parlendu. I casi pudiani esse infizziosi è virali, reaczioni allergii. In questu articulu, vi cunsiderà cumu per sguassà a inflamà di a mucosa nasali è comu sceglie u trattamentu in ogni casu specifico.

Edema allergique di a mucosa nasali

Sta malattia hè ancu chjamata rinitis allergique. Hè risultatu da a riazione di u corpu à stimuli esterni cù u cursu di processi infamatorii in a mucosa nasali. L'ingestionamentu hè a cunsiguenza di a liberazione di l'antichi in u sangue, chì sò intèndite d'alcunu allergens. Stu prucessu porta à una forte espansione di i navi in ​​i muri di tissuti.

Sintomi:

Eedema di a mucosa nasali cù allergii hè bisognu di trattamentu puntuale, postu chì e reazzioni di u sistema immune gradualmentu diffendenu à i vini respiratori bassa è à i tessuti oculardi.

Terapia incluye:

1. Antichématique:

2. Stagni in u nasu:

3. Injections of hormones glucocorticoid (con reacciones alergias fermamente pronunciadas).

4. Vitamini, in particulare l'acidus ascorbic.

Comu caccià l'edema crunulariu di a mucosa nasali?

A rinitis crònica hè assai diversa è si trova per parechji razze, secondu u trattamentu adattatu hè sceltu. Per tutti i tipi di edema crunico di i sinus nasali, i stessi segni sò carateristiques:

Prima di tuttu, hè necessariu di stabilisce a causa di rinite è l'eliminanu. In casu chì questu ùn hè micca pussibule, u trattamentu hè diretta à arrestà i sintomi di a malatia:

  1. Ungini chì contientanu antibiotici di u nasu.
  2. Prudutti di puntata.
  3. Solu antisettiche.
  4. Fisioterapia.

Preparati per edema crunale di a mucosa nasali:

Se u sviluppu di a malatia hè assuciata cù a proliferazione di u tissu connectivu in i sinuses nasali o l'apparizione di neoplasmi, hè dunqua intervenzione mediatica. L'operazioni sò rializati in trè manere:

  1. Cugliulà i crescite cù un scalpel.
  2. Cryodestruction.
  3. Cauterizazione di tessuti cù l'acidu trichloroacetic.

Edema di a mucosa nasali dopu a cirurgia

À u principiu di u periodu postoperativu, a circulazione di u sangue è i fluidi fisiulogichi in i sinuses hè sfavoratu per u danni. Per quessa, a mucosa hè inchinu, a respirazione hè assai difficiule. Inoltre, i feriti, durante a guariscenza, sò cuprivati ​​di crosta, una quantità maiò di sangue hè liberatu è u tessulu cunghjuntivu hè formatu in u situ di e incisioni.

U trattamentu hè cusì: