Cumu mancassi di fami per perdiri pesu?

A decisione di ridivà di più di più in un modu radicali è decide di fà cù l'aiutu di u viaghju? Per ùn fà per fallu dannu à u vostru corpu è a salute, hè impurtante per fà fà. Da questu articulu sarete amparate cumu cumincià à viulunà per a perdita di pisu.

Cù l'aiutu di sdegnu, pudete effettuà purificatu u vostru corpu di toxini, fuddis, è perde l' excedente di pisu .

Cumu accuminciassi?

Se sontenu tutte e ricunniscenza è seranu limpiati bè, vi serebate pronto persona liberu, forte è energètica. À u primu, i viaghjimenti ponu purtari molti inconvientenza è sensibule di disgrazia, ma ricurdate chì a cosa più difesa hè di trattà i primi ghjorni. È andaraghju vede cumu si tenevanu e cuscini, a maturità di i pelle, a fatigue comincia à passà, a pelle cambiassi, i vostri organi internu accumincianu a travaglià megliu. Inoltre, i organi sensoriali anu aggravatu. Puderete sentite chì a vostra visione, sintimu è sensu di l'oliu anu fattu più forte.

Fasting per a perdita di pesce pò esse da ghjorni à trè o quattru settimani. Assicuratevi esse à i nostri cunsiglii.

  1. Prima di l'iniziu di famiglia terapicu, libera u vostru corpu da l'alimenta pisanti. Da i dolci, furnite, i proteini di urighjini animali deve esse descarta. Eat più frutti è ligumi. L'acqua hè stata borrava. Pudete fà un enema per a purificazione di l'intestinali. A notte pò manghjà una petite mazzuledda o bevi un vetro di kefir.
  2. U corpu si deve esse preparatu da pocu tempu. Allora, cuminciate cù u ghjornu di ghjornu una sola settimana. Allora, quandu u vostru corpu si usa, pudete aumentà u nùmeru di ghjorni "famiti" à trè a simana. Bè dighjunu d'acqua, almenu dui litri ghjornu, aiutavà à trattà cun u sensu di famu. Sì vi si sdegnu, o perde a forza, ùn la pigghiò senza manera i medii - Bè megliu acqua calda cù u melu.
  3. A manciata di famiglia hè bisognu à pudè esse bè. A cumpletta per a durazione di u tempu si tratta d'esse uguali à l'insidiamentu. Fate un lettuce insalata di carotta, colti, manzili è un pezzu di pasi, staggeneva cù u ziddu di limonu. Doppu dijunarii è di manghjà sta salad, u vostru corpu scorparà tutte e innecesariu. Pò esse tagliate succu naturali, ma hè megliu diluisce cù a mezza acqua, ma hè megliu micca di vìviri zitrioli o zucca. À u pranzu, manghja metru kilogramu di ligumi (ponu esse cuglieriati in una caldera doppiu, o manghja prima). Per cena, fatevi puru. Pudete un bocca durante u ghjornu cù a listessa insalata. Hè impurtante per parechji ghjorni per ùn mancunu manghja, zuccaru, piccante è grassa.