Qualessu tipu di cereali pò manghja, perdendu di pisu?

Per l'efficace di a dieta, hè necessariu di sceglie un settidu di prudutti necessarii chì ùn sò micca solu l'aiutà à perde u pesu, ma permettenu ancu chì u corpu ùn ùn sperimenta a famiglia constante. Hè ancu impurtante per assicurà chì a rete prumove e prutezione di elementi tracci, di prutini, di carbuidrati per a vita umana nurmale. Per esempiu, i farinni farà u migliori, i prudutti di i cereali sò una fonte d'aminicà essenziale, fibra, proteini è caratteri carichi. L'usu di i cereali per un pezzu timpere u sensu di famu, cum'è carbuidrati di pumba sò assurdule gradualmentamente, ricuminciate i riservi d'energia, è a fibra com'è una aspirate culloca in schaghi, toxine, colesterol prevenu è ancu esse di zuccaru, purificando e purificatu l'intestinali. Ma chì genaru di cereali ponu manghjà mentri perdi u pesu? Per questu scopu, a maiò parte di i cereali sò adattati, u più impurtante hè di preparalli bè.

Kashi, chì pò esse cunsatte cù una dieta:

U duminiu più impurtante hè di cocerà a vadina corregiamente, perchè hè veramente dietaria è utili. Coglie u rump solu nantu à l'acqua purificata, ùn mancà micca, fate micca megliu fermu, per a dieta più cunsigliu di pisci fugliale, addiventanu à l'imaghjini di u stomacu. Tali cereali cum'è u scherzu è a farina d'avena ùn sò micca bisognu à coccu in tuttu - pour u croup per a notte cù iogurtu o acqua calenta. In u spaziu finitu, u sali cù sal marina o aghjunghjenu freschi freschi, frutti .

Puderaghju dinò da a farina di avena?

No tantu tempu, i nutizzionisti in una sola voce argüenu chì pudete acquistà u pesu da u cereali, cum'è a civetta. In fattu, i cogni ùn sò solu affettanu u crescente di a massa muscula, ùn anu più u tessulu grassu. Certu, un pianu cum'è l'aghjunghje l'oliu, u zuccaru è u latti grassu pruvucarà l'apparenza di grassu, ma micca à u spensione di i cereali.

Pudemu manghjidu per a notte?

Ancu in una dieta, a fami ùn pò micca esse tollerata, ùn solu cuntribuiscenu à a dipusizioni di grassu à i lati. u corpu, scantannusi, fa i so riserve per u futuru. Se prima un sònniu, u sensu di famu ùn ùn dà un riposu, manghjate un pappagallo chjaru in un cose quantità, dà un sensu di pienezza, una bona tranquilla dorme è benefiziu u corpu, micca un grammu di grassu criscera, cusì manghjere senza rimorsu.

Kashi hè un pruduttu vintu, fitto responsabbili à a selezione è a preparazione di pratiche, a ghjente hè diventata, è u corpu sano.