Trasfurmazioni di cipudioni cù u manghjatini è u manganese prima di cultivà

Per cresce a cipolla un arcu di pari, prima di un'antra vista, una miseria simplissima. In casu, sè vo vulete ottene ghjunti è densi capi, è micca solu fianchi verdi, avete bisognu di travaglià dura. Bastamente, questu cuncirnendu a preparazione pre-attrachjata è l'observazione di u tempu di u sbarcu di a sementa .

Preparà a cipolla di pona

Prima hè bisognu à selezziunà i prudutti di u focu per u duminiu, avendu eliminatu ligne, siccatu è troppu picculu. Allora, per accilarià a girmutazioni, hè bisognu di cut off the cespugliale, asciucà in un locu seccu è seccu è calene per 2-3 simpatii à + 20 ° C. Dopu à a pianta, deve esse caliu beni à a temperatura di + 35-40 ° C durante 10 ore.

Un stadiu impurtante in a preparazione di cipolla hè a so disinfettazione. Fate cusì immediatamente dopu alliati in terra. U metudu più sèmplice è più efficau chì avà utilizatu l'avuti era u prucessu di cipolle prima di cultivà cù u manghju è u salinu.

À a prima etapa prima di cultivà, i cipolle sò trattati cù u sali. Per fà questu, immerse l'inoculu per 2-3 horas in solu solu salina, preparatu da u calculu di 2 cullizzioni di salini (petra o tavola) per dui litri di acqua.

Trasfurmazioni di cipudioni cù solu solu à saline darà a pianta un rapidu sviluppu è assicurà a so prutezzione di l'effetti corrosivi di l'ambiente. Inoltre, u sal desinfectate a cipolla di u nematodu.

A seconda fase di a preparazione hè a trasfurmazioni di a cipolla in primavera in primavera prima di cultivà u permanganatu di potasio. Avete bisognu di dilute 35 g di permanganate di potassiu in 10 litri di acqua è suttate e bulbi in questa solu per un paru d'ora. Stu mètudu simplici hè u più efficace à contru à qualunque malatia. E ancu s'è molte parechji novi preparati sò stati appiicati per u trasfurmazioni, u permanganatu di potassiu hè statu è seguita a più popular, postu chì hè assai efficace à u so internu.

Altra opzione per a prutetta di preparazione di cipolla:

Preparazione di u tarrenu per a pianta cipolla

Se vulete cultivà un bonu travagliu di cipudine, ùn hè micca abbastanza solu di prucessi di e sementi, hè ancu impurtante di sceglie u locu per locu è di preparalli a terra. E pà cumincià a preparazione ghjunghje necessariu da u vaghjimu.

Prughjettu ci vole a bona luminosità è crede più boni in spazii sole. Inoltre, hè higrofilu, è ùn pò micca tollerà l'acqua. Per via di l'acqua di terra o micca in tuttu, o ùn devenu nantu à una prucessu considerablementi.

Comu precursori di cipolle, i culturi cum'è i chini, patate, u pumadoru o a col è più adattati. Pudete ancu imposte carottiche vicinu à u lettuce di cecchizza cusì chì i sò fuconcidesi adupralli a cipolla .

Da u vaghjimu, u situ cullucatu hà da esse dugnu, per intruduci u fasciu è a turba. Se u tarritoriu hè acidicu, hè necessariu di rializà u so corpu per creà e cundizioni optimici per cipudine.

In a primavera, prima di cultivà, l'addevu ùn hè micca cunsigliatu, chì questu quì chì permettenu tanti cipudine chì venenu, è i lamperi ùn seranu micca abbastanza grande. Solu bisognu di disciugliserà u lettu, distruzendu a crescita di a superficia, è pudete cumincià a pianta cipulchite dispostu.

Plantate i lampadini à una distanza di 8-10 cm. Hè necessariu di cogliri u pianu cun l'uparu nantu à i spalle di a cipolla nè più di 2-2.5 cm. Quandu u pianta, hè necessariu d'acqua à u lettu. Aiut a cura hè cunsiste in perditu, crescenu i bande d'erbe, sughjettu.