Torta grata cù cunfettu

U pasticceria grata hè un postu diliziu per tè o caffè, chì ùn devi micca micca indiferente. U riposu pò esse a più diversa: cherry, apple, currant, alberole.

Sì avete un betù of delicious jam in a frigorifia è ùn cunnosci micca u locu, perchè hè urdinatu per preparà un pane rarrassatu cù cunfettu.

Shortbread hè a più simpla è più veloce da a cucina. Ùn si mantene micca à e to mani, hè rapido è densu.

Comu coccia un pane rarratu cù cunfettu?

Ingredients:

Preparazione

Unisce u mantellu moltu, u zuccherinu è a prugnevulinate cun un mezcladoru finu à ottene una massa cremose. In u pesu ricivutu à impurtà in 2 olii, per apun e sodi cù l'acitu è ​​di novu à mischjianu. Aggiunza 3,5 tazzi di farina predilettu (per ciò chì ùn sò micca lumps), u 0,5 cup restante necessariu un pocu dopu. Amassi finu à a pasta.

Divide a pasta in dui pareti inugee, abbanduneghja a maiò parte, è aghjunghje à a parte più chjucche è u 0.5 cups rimane di farina, misgiunhe finu à u lisciu è ponu in u locu. Una piccula foglia picca hè abitata da u pergaminu, mette un pezzu maiori di massa di carta è di sparà in un capu finu cù mani secca, perchè cose tutta a panera. U gruixu di a pasta ùn deve micca più di 15 mm. Puderete distribuzione uniforme l'intramazzione per tutta a superficia entera.

A seconda parte di a prova hè strufinata nantu à un grossneru rossu nantu à u piezzu. Agghiunciu à una temperatura di 180 ° durante uns 25-30 minuti. Prune u ziteddu di cunfettu chjappu in cunfettu chjappu in diamanti o chjazzi è permette di ritruvà, perchè chì a marmellata un pocu stiffenede è ùn mancava.

Torta gratulchita cun manzana

Ingredients:

Preparazione

Melt o amava a margarina in una piacera. Battaglie l'ovu, a villeillin è u zuccheru finu à u lettu.

U cantu di zuccaru pò esse agituata sicondu u riposu: se cunfittata cù pruduttu - fate metri più di zuccaru in a pasta, se u dulce di più.

Aghjunghjite a margarina è intria aghjustà cusì chì ùn ci sò senza lumbe. Fate una farina cun pienza di fragnu è aghjunghje a massa resultanti, amassi. A pasta hè divisa in dui parti inugidenti. A parte chì hè menu à pusà in a frigorifera, è a pasta restante ghjunghjera spedinu è pozzu nantu à una cuperta di coccia da u pappaggiu. Da quì sopra à l'uniforme distribute l'aranciu sfarente di petra. Pigliate a seconda parte di a pasta è a griglia nantu à un grossneru rossu nantu à a melanie. Agghiuntti u pasticcellu per un pocu tempu, 25-30 minuti à 180 gradi finu à u doru brunzu.