Quaresma mannik

A varietà di desserti chì pò esse cunsumata durante a Quaresma hè, sfortunatamenti, assai picca. Eccu, oghje, vulete sviluppà a vostra lista di ricette per diliziosi permissibili è offerte à tufonà un mannik delgroso, assai simplice è dite chì u modu di cocurà appena è à a sera, serà pussibule per piace à sta famiglia sana cù questu pane.

Ricetta per a mannica chocolatee senza farina in u fornu

Ingredients:

Preparazione

L'acqua hè caldu calmu à un'epic qualchì calidez è l'hà spulatu cun u mango, imbulighatu prima cù a villeillina è u zuccaru brùmmu. In sta ricetta, ricumandemu à aduprà u zuccaru chì hè marrone, perchè vi darà a nostra mannica di più dolce è gustu. Dopu un passatu una ora dopu, aghjunghje l'oliu di girasole à u tazzulaghju cun un croup inghjustu. Coco di caca spugna cun pappuliu di pani è ancu intruduce. In fine, sprinkle all stuff with ground canyon and mix thoroughly the ingredients together until a consistency uniforme, uniforme hè acquistatu. Questa massa si devenza un pocu liquidu, cusì à u fondu di u moltu hà avutu una foglia di pezzu di carta, è dopu vultà in una pasta di chocolate per a nostra mana maglia è insanely deliciosa. Pettendu tuttu in un pre-caliu à 175 ° furdu è furnite nantu à a simbolo di 50cc.

Un manico, uomo, acqua, ciliate

Ingredients:

Preparazione

Pour the groats with water pure ordinariu. Dopu avemu sparghje in pocu zuccaru quì, aghjunghje è aghjunse questu quì cunsacciatu da 1-1.5 ore. Dopu, quandu tuttu hè inzunziatu, aghjunghjenu un oliu rifinitu à u manga, u fragnu di fragante vanilla è intruduce tuttu. A farina hè scioglienu in un dispusitore di croup, cù u pezzu di furmagliu aghjustatu. U mistieru di solitu mischjà u cuntenutu di u tazzuletta finu à un lìquidu, ma micca una pasta (cum'è a crema agria) hè acquistata. Emu moveu à a forma ch'è decide un incannuccià u vostru mannik. Braccioli cunghjunati preparati una per una mmersu in a superficia di a massa. Avà tutta sta bellezza hè mandata à u fornu, calai à 185 gradi è in nude in 40 minuti avemu presu manicurare prezziamente cù un cirasa, preparata solu da ingredienti magre.

A ricetta per manna magra fugliale

Ingredients:

Preparazione

L'aranci sò bè ​​bagnu è strufinati nantu à un grossu rascadoru nant'à una cullizzioni spianata. Questu, u fruttu hè chjucu in duie stantasciuti è cù curazione di ogni mità di u zucchero, direttamente in un tastu cun una manga, cunnessi cù a cantina necessaria di zuccaru granulatu. Oghje u oliu (preferibbilamenti raffinatu), pour a farina di granu è intruduce l'ingredienti bè finu à ottene una massa homogeneia. Partenu à a tavola cun a prova à u partitu è ​​si scorda di duie almenu una ora. Dopu aghjunghjenu u pane di cocce di pane à l'urigine cun l'intruduzzione chì anu infastratu, afficciavule, i connectèmelle cù a massa cumuna. Avemu duvemu sta maravigliosa pasta in un mudellu cù un pergamino grezzo allinatu nantu à questu è u mette in u centru di u fornu. Aghjunghjini a mannika à 190 gradi di temperatura per 35-40 minuti, è dopu pudemu gusti di i so nota citrus.