Dough per "Oresheks" cù u latinu cunclusu

In i tempi di a Unió Soviètica, quandu u deficit era quasi tuttu, i nostri omi è avuti spessu spontranu i so parenti cù pasticci casani. E ora, quandu pudete cumprà casi tuttu, torti, tagliatelle è e cookies chì anu preparatu in casa sò sempre fora di a cuncurrenza cù i prudutti acquistati. Cumu pudè cocerà una pasta pè casgili cù u latinu cunghjuntu, avemu dettu quì sottu.

Ricetta per leghje cù u latinu cunclusu

Ingredients:

Preparazione

Margarita ligeramente esposuata trè in un grossneru in un grande latinu. Aghjunghjeghje chivatini di uvaghujatu, farina, zuccheru, acitu, soda è un sacco. Assicuranu beni per fà una massa homogeneia. In apparizione, pare pare megliu cungiat. Ora l'avvelenata hè rinfiguratu bè. Pigliemu un pocu perch'ellu fugliale per a so furmagliu cù u latinu cunghjuntatu è si spargiu nantu à l'indentazione. E omucci in mezzu. Allora aghjunghje i nostri zitelli. Cumpliquemu i "cunecculi" findi cù u ricchieru .

Dough for nuts with milk condens in a forma

Ingredients:

Preparazione

Melt butter and whisk, adding sugar, soda, slaked with vinegar, and sour cream. Puderete aghjunghje i ova è à a fini aghjustemu a farina tamanta. Ammià a pasta, da quale aghjunemu più à e nostre nuts.

Dough di "Nuts" cù u latte cunghjettu

Ingredients:

Preparazione

A margarine hè struitu, facenu u cuteddu. Agghicà oghje, u zuccheru è liggeru. Allora aghjunghjenu a mayonnaise, l'acitu di soda, chì si stende è aghjunghje a farina tamanta cù e parte. Quandu a massa si fate elastica è bruttissima, sarà pronta prestata per l'usu. Ùn avemu sfracicatu e pezziuni di molti, chì sò posti sottumessi à a dimplera avellana, fate è aghjunghjite.

Dough per "Oresheks" cù un latinu cunzistenti per una infermiera in eléctrica

Ingredients:

Preparazione

Certiu a mugla di u frettu in anticipu, per quessa chì ferma in modu naturali. Dopu questu, calce è cù u zuccheru, cunfrince a mayonnaise è piacerebbe bisognu. Avà vense u turnu di soda - l'aghjustassi cù u zuccadoru di limonu di qualchì friscu squeezed è u mette in a massa. Ci hè ancu un rash of potato starch. In porzioni, aghjustà a farina printatu prima in a pasta è a mischiglia cù e mani. Dividisci in balli picculi, chì sò stati disposti nantu à i celite di l'electrowindow. Dopu à quasi 1 minutu i nostri "cunchlii" sò prontu. L'arricpiamu è friddi. È per u riposu, aghjustemu a mantega cun u lignu condensatu è sceta cù a massa ottimisata i nostri frutti.