Torta "Medovik" - ricetta

Parechji credi chì i pasticci e pasticcini sò assai difficili, u prucessu pigghianu assai tempu è sforzu, ma picchì i posti di più sò più faciuli di cumprà in e spurtazioni. Questu hè micca sempre veru. Ci sò parechje ricetti simpatiche, per esempiu, u pastellu "Medovik": in casa, questa pizzetta puderà cocerà ancu un chef novice chì ùn hà mai avutu un postu. À questi libri in cucina è siti offri duie almenu duie documenti di scelte sfarenti per cumu fà un pastellu "Medovik". Ci sò assai di sceglie.

Accuminciamu cu li classici

Stu pastellu hè prestu in modu diversu. Pane pò esse biscuit, sile, cottu nantu à una padedda o in u fornu, a tecnulugia muderna permette ancu di tufonà un pastore "Medovik" in un multivariate.

Cake "Medovik" - una ricetta classic

Ingredients:

Preparazione

Oghje l'ova cù u zuccherinu - averebbe dissolve per chì e guadà non cresce. Dopu à quessa, aghjunghje u melu (se hè cunfittiziu) calami calore à friddo). Gasime u soda è cunglite. À a superficia di travagliu, cernigliavvi a farina cù una diaporama. In u culletta facemu un uceanu è frettu nantu à u focu rossu u butte, moltu rápidamente, chì cunghjuntenu l'oliu cù a farina, perchè ùn ha micca u tempu d'avè calore. Questa foglia hè spesu in un coltu, pour a mezora d'oghje è brusgiate a pasta ferma. Aghjustassi a panza cun oliu è dispensa a massa. Bake cakes for about 22-25 minutes, nantu à a preparazione serà infurmatu u ferrie ruddy è u aroma di meli.

Solu una cunfagna di un pastellu di u melore hè megliu di cocchiare in un multivariatu - si sviluppeghja bè è ùn hà micca stufa da quì sopra, però hè megliu impiccà. Dientete cumu di coccu un pastello di meli in una multivariata.

Cake "Medovik" in un multivariate - ricetta

Ingredients:

Preparazione

U primu, a caccià e prutezione è u friddu, è anu u viscuvu cù u zuccheru. Quandu a mutazione hè ligera à u culore crema è hè diventata oghje, u meli hè mischieru cù soda idratata (se ùn ci hè micca u zitellu di limonu, l'usu d'un vinegaru d'un 6%) è afficheghja bè finu à chì a spuma figura. Sift farina. I prutezione di i Proteini sò bè ​​cù u salinu - questu pruduce cimi più forti è più stabile. Suggerientemente, aghjunghje lami, u mischju, proteini è farina. Ùn pigliarà micca! A pasta hè spesa in a capacità di u multivarrazione è in a manera di "Baking" preparamu 45-50 minuti. Ùn pudete micca apre u tettu finu à chì u suvuriu s'hè rinfriscatu completamente - cusì dopu à a fine di a coccia, aghju aspittatu altra meza ora. Taglià tagliate u pastellu finitu.

Ùn pudete micca cocchi cucire. Sì raramente vene un sponge cake, è ùn avete micca multivarquini, preparanu un torta di cungi in una padedda. Questu hè ancu simpaticu.

Torta "Medovik" nantu à una padedda - ricetta

Ingredients:

Preparazione

L'oliu deve esse finitu, ma micca funnu. Aghjunghje l'ova di u zuccherinu è a frecce (pò pudè un colpu cù un mezcladoru ghjorni medii) finu à chì i grani ùn cessate di sentu. U meli hè mischju cù a soda è u salinu, è mischjanu bè, calduzzu in un bagnu di acqua. Amegghianu a massa: aghjunghje a mischera à a misura di l'oliu è aghjunghje a farina. A massa si mette in plastica, micca peghjanu. U rinulu di a meza ora in a frigorifia per restè. Dopu quì, fretce u padellu, tagliate a pasta in 9-10 parte, ogni ghjornu difinitu u diametru di a padedda è fretce i taglioli à ogni uitu nantu à u focu mediu duru di 3-4 minuti. Tente prufittà e prece, cun un forchetta. Cool the pastes.

Cream per a torta di melone pò esse usatu - oghje à u gustu di u gustativu, u tempu chì site esse dispostu di passà nantu à a preparazione di crema è di una cumminazzioni di gustali.