Miele Cookie di Gingerbread - ricetta

Fragasti, cunfisioni di u meltu in bocca, a ricetta di quale hè summamente sempru - hè questa foglia chì voi à tastà cù notte frà. Bé, perchè micca? Intendemu cocchi cu iddi.

Cumu fà tralci di u melu?

A maiò spessu, i pasticcini di u meli sò stati cruccati nantu à una pasticceria crema - questa hè una ricetta classica, avemu da cuntà. A più impurtante hè di amelaguà a pasta. Qualessu ricetta pè i pasticci di u meli chì pigliate, qualsiasi di dumandesi esse dumandate chì ùn avè micca sparghje u vostru forza è amassi a pasta finu à ch'ella principia a lag behind the walls of dishes è e mani. Honey hè presitu di qualcosa: mustarda, calce, fiore, aghjunghje spices, chì aghjunghje gustu à i prudutti. Se ùn avete micca molte di paninaghju, pudete coceglie à a rotula stampata entera, poi cuntadore in rombeus o rectanguli cun un cuteddu è coguanu cù u glaze.

Custardi cunti di melati

A peculiarità di stu metudu di preparazione hè chì a farina hè prudutta è quandu aghjunghje u pruduttu ùn si pò risparmià senza manghjone in pagliassi. Sè avete esse preparatu manghjà i cookies di gingerbread di e vacanze, pruvate di coglie cun glaze, zucchero o cioccolatu, da a cima, di gràzia di una figura, è tandu i vostri prudutti portanu l'intima à a casa, è pudete stampà cù a famiglia sana. E quale si sapi, quarchi pintura u melone di gingerbrella sarà a tradizione di a famiglia.

Ingredients:

Preparazione

Pour in un pannellu cù un spessu suttu di acqua, calore à 60 gradi, aghjunghjenu a melone, u zuccheru è calda à 90 gradi. Trasfresca finu à chì u zuccaru hè dissolutu cumplessu, aghjunghje a mantega, l'ovu, spizzi, stirate in u mutachio caldo sempre, poi chjola à 65 gradi, pour a farina è mischjà a pasta ferma. Puderete dumane a pani nantu à a tavula. Taglià chjappu di parechji volte, pusonu u paninore di ginger di u meli in a prufette di furna è aghjunghjenu à 200-250 gradi per 25-30 minuti. Sè decide di cubrirà i chiavi di gingerbread, è mandi à secre à u fornu da parechji minuti.

Per u glaze, ci hè bisognu di vintu un vetru di zuccheru 1/2 tazza di acqua è fate fervente a pezza finu à chì u licenza a stende (cum'è un filu spiritu). Periódicamente cede a scuma. In u xarru di zuccaru resultante, pudete aghjustà a villeillina o altre spezie. U glaze, pudete pintì u panchice di gingerbread, aghju utilizatu un cepillo o spaghetti.

Hè nutate chì a tradizione di a pintura hè caratteristica per un trattu più cusì dilettante - u tagliu di gingerbread, a ricetta di quale hè dinò in u nostru fretu.

Quebaroli di meli

Questa recette serà, sicuramente, diventera da quelli chì si aderiscenu à a dieta magra. Panini di gingerbread, senza ova, senza oliu - solu meli, acqua è farina.

Ingredients:

Preparazione

Melià u melu, l'acqua è u zuccheru in una puchina, portanu à foglia, fate un pocu è a pocu aghjunghje a farina. Amassi a massa è dipoi u minutu per 30 minuti per friddà. Soda diluita, mischera cù a pasta, fendu fuglià di circa 10 minuti, da volta in un capu è tagliate a torta. Avemu un pappagallo, abbivira cù farina, è aghjunghjite durante 20 minuti à una temperatura di 220-240 gradi. Sè siddu vulete, pudete aghjunghje spices à i ingredienti - cardamom o cannella. Cumplicaranu un aromu maravigliu per fugliale.

Hà una ricetta simplice per u melone di ginger da u melone pò ancu esse adupratu per fà u melone di gingerbrella di u mele cun stuffing. Da esse fillitore - una cosa di u vostru gustu. Pudete pruvà cun mazzuli o cioccolatu, cù caserichini o jam.

Se ti piaci à u paninaghju di gingerbread è pruvate sempre di mandà à un novu modu, seguità à a ricetta per u pastellu "Pinscheru riccio" , in quale sò l'ingredienti principale.