Ricetta di gingerbread Tula

Tè Gingerbread cun jam francese ùn hè micca sola è un pasticceria inghjinante per i zitelli, ma unu di i simboli di a cucina naziunale russa. Tradizionalmente in Russia, fragrant, soft, soft Tiger Gingerbread era adornatu è decoratu cù inscriczioni insolitichi, dipinti, servuti solu à a table festiva. Tigerie di Gingerbread hà ancu ghjucatu u rolu d'un rigalu caru.

Gingerbread era in Russia un trattatu favoritu è ​​trattatu per qualcosa. Eppuru, ora tuttu ha cambiatu un pocu, è u panchicho di Tula pò cumprà liberamente in a tenda quellu chì vole, ma pudete cose in casa. Cumu si furmintà un tagliu di ginger? Aghja piglià à a vostra attenzione una ricetta di ricerca in cucina di u Tiger di gingerbread.

Stu taccu di ginger da Tula

Ingredients:

Preparazione

Cume a tile di tacchino di ginger, senza abbandunà a casa? Pigliate u zùccaru, a soda, ova, u melone è a canna, è fate tutte e cose. Aghjunghjite a margarina fretta è aghju fattu tuttu u bagnu di l'acqua per uns 10 minuti. Ùn vi scurdate da trasfurmà a vostra mistura constantemente. In a massa di l'aria riaghenta putemu un vetru di farina tamanta, aghjunghje sma cù una cicciunna è agriauscia. In a pasta calza fate u fioru di u farfantarimu di u farina, vendu bè cù una furcedda, è po appastate a pasta cù i vostri mani.

Scorrini in un capu finu è u cut in 9 squaredchi idèntici. À u centru di ognunu quì aghjunghjenu un pocu cunfitturi è una bona perdita di i costi. Scumpete in una foglia di lubricating grease è agite in u fornu durante 10 minuti à una temperatura di 200 ° C. Mentre ùn ci hè un prucessu di coccia Tula, a zucca di ginger, avemu da piglià cun voi glaze per elli. Per fà questu, pigliate u zuccaru, purtava in u bucchinu, aghjunghje un latte di latte è mette nantu à u focu dèbitu. Avemu aspittatu finu à chì tuttu u zuccheru hè dissolutu bè, purtatu à fogghiu è fogghjatu durante 5 minuti, trà sempre. Lubricate pate gingerbrechto cociutu cù potazione è piacè fassi frischi è secchi.

Una ricetta moderna per un tagliu di ginger di Tula

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

Fighemu cun voi una ricetta più di manera di fà un tacchino gingerbread Tula! Pigliate un ammucatu friddu, aggiunciu u melatu di u lituu fretu, i ova è tuttu u pani cusì purgà è imbulighjanu finu à ottene una massa homogeneia. Poi pour a farina aghja cun soda è ammaite a pasta di pane di ginger. Per a preparazione di u rimplamentu, pigghemu à cunfitturi è suluzione cù u zuccheru, perchè diventa un spaziu è ùn si spargiu micca durante a furmazione. A pasta finita hè rotolata in rettanguli 5 mm di grossu, duie strati per ogni paninone di gingerbread. Per un capu ci pusemu u riposu, da quì soprappenu u coperchio cù a seconda capa è cun tagliatu cù cura di e velli. Allora turnemu u nostru pienu di gingerbrella in un pappagallo di pagliaru è si cuntinueghjanu à formà a vaddi di u bastone cù un pad. Agghiuncè panele di gingerbrella in dui lotte. Prima sò pusessu in u fornu scaldate à 320 ° C durante 2 minuti. Puderete sguassate, rinfriscà è avete à altri 7 minuti, ma digià à una temperatura di 260 ° C. Dopu quì, agghiuncemu bè è fraschetti cu glaze. Glaze facemu accussì: aghjustate u zuccherinu in una pienza, aghjunghje l'acqua calda è u caldu à circa 40 ° C, è straczendu constantemente cù una cullette.