Un pastel simple in prumessu

Oghje, avemu prisente à a vostra attenzione ciò chì quasi tutti l'anziani si trovanu: ricetti per i pasticcii più simplicitati ma sapori chì puderete cocerà in una prisenza, i pasticci per a quale aghjunamu in una padedda.

Una ricetta belli di pratica simplici

Ingredients:

Per a prova:

Per a crema:

Preparazione

À l'oliu ci aghjustemu una margarina crema funnata, dopu avemu intruducianu soda, chì hè disintigratu cù l'acitu di tàvula, è ti purtava u zuccaru finu. Prima di dissolviri u zuccaru, fretce à tuttu a mutazione sana cun una cullette. Dopu direttamentu in questu quì ci cibermanu u farina è fate un aghjustà in a massima di u liquidu, è uttene a pasta. Forma da un mediu gruixu di salsiccia è dividite in uguali ottu pezzi. Ogni annu sanu hè struitu in un chinu rinu finu, simili in forma à u fondu di u to fruttu, è furnite, mantendu e pastiche literale per 2-3 minuti cù u modu di focu mediu.

L'oghje sò ch'hè u aghjunghjule di farina fina è a farina di granu. In u latte di zucchero, fate assai pianu pour sta frasa d'ova è a mece rythmically in u latti. Quandu a crema hè cuminciata di diventà più densu, aghjunghje a vellula. Aghjunghjeghja à a consistenza pertinente à u focu, fènduli apparinate è permettenu di piacè à un locu frescu.

I curriddi sò rittiti in secca à a forma di u vostru piu di scelta, i mancianu cù una crema freschjata, ancu corsi cù i lati di u cunfettu cù e sprinkle cù migghiuti da i casci di u pastellu.

Un casgiu simplici casanu cù crema agria cun pressa

Ingredients:

Per a prova:

Per a crema:

Preparazione

Pudemu a crema agria à un pappulinu è combina a margarina fretta nantu à u steam bath. Scappamu u zuccaru è fegate in crema agria finu à chì i grani dissolve. A farfatura tamidata tamanta Poveri di poi affumicate è friddu in un coltu cumuni. A pasta cun u muvimentu. Divide a pasta in 9-10 banndi appressu à uguali, chì avemu fattu scurciate in braccieri rossi è fremelli in un pezzu fissatu seccu à una tonalità brunisa.

A zucchera di sabbia, i prugne, a crema agria di grassu hè cumminatu in una tina prufonda è sottumata à un splendore à alta veloce cù un mezcladoru. Cù a crema agria resultanti, guarnisce tutti i pasticci, chì avemu priculeghjatu in a forma di una platti ronda. A tagliu mancu stancu cun un pappu rossu è sbrizza cù i migghiùn ricciuti u nostru pastellu simplice maravigghiusu, ciò chì avemu cottu prescia.