Pane insalatu in casa

Pani, furnite nantu à u so propiu, sempre turnà cusì tastier, più suculente è più perfumante. Oghje, vi cunsigliaraghju infurmazioni nantu à a preparazione di un pani sana sana in casa è si sorpresa di tutti cù e so capacità.

Ricetta per pane àzimo in casa

Ingredients:

Preparazione

Siftemu a farina in un tavulinu, dispunite salinu, soda è di zuccheru. Allora scalu appressu à u kefiru è ammazzatu a pezza di l'aria fina. Scopre in un film è lasciate durante 35 minuti à a temperatura di l'ambienti. Allora pudemu formate da un pani di pasta di pezzu di ogni forma è fremendu in u fornu, facennu cuttimi in a superficia cun un cuteddu. Verificà a piacè di una bassine di lignu, chì deve esse sughjutu à seccu.

Ricetta per u pani senza pane in u panificatore

Ingredients:

Preparazione

Prima di vultà un pani senza pelu fattu, siddite cu appiegazione a farina nantu à a tavula. Dopu quì, a ghjucà in soda, di zucchero, à l'acidu citrico è intruviu. In una padedda, fretce un pezzu di mantra è chill it à un statu caldi. Allora scumpressate i olii in questu è friddu in u latte. Mettite tuttu cù una cuchita finu à ottene finamente, aghjustate pocu à una misura secca è amassi a pasta di plastica cù e vostre mani. Cambiammu a cumpusizioni in u bucchinu di u panificatore, installate u prugramma "u pane Bezdorozhevoy" è preme u "Start". Dopu à 45 minuti, cuncepitu tutte u pruduttu finitu, copre cù una siccica è culomba.

Ricetta per u centu pani senza pelu

Ingredients:

Pè principier:

Per a prova:

Preparazione

Per a preparazione di u pani senza pate in casa sottu sta ricetta, avete bisognu à esse pazienti, ma u risultatu sarà sicuru ti piace.

Cusì, avemu principiatu u prublema di preparazione di u levitu: intérieure 75 g di farina cù 100 ml d'acqua calda fiorita finu à chì una pasta grossa s'assumiglia à una crema agria fatta. Appena, coperta bè cù una sicura è fughje solu per un ghjornu. U ghjornu dopu avemu principiatu à fà un levitu di l'entrée. Per fà questu, durante 3 ghjorni di ghjornu, 75 g di farina di centole hè aghjuntu à questu è 100 ml d'acqua calde hè spressu in questu. Amu l'accuncianti preparatu in un locu caldu è u 5 ghjornu pochite pudete avè di pane.

Calchinu pruduttu cù acqua calde è valdi un vetro di farina di centu tamantu. A pasta resultante hè fatta, formate una bagnu, fate mette in film è a sottacca fora in un locu caldu per 3 ore. Dopu fattu quessa aghjunghje a farina restante à a cullette, làmpule zucchero, u salinu è fridheghja le forti di tè. Amegghinu una pasta arraggiata, ma affichante, cù mani lavare neve. Cubbràta ne ne puru cù una tela in padule è surtite da 1,5 ori.

Scorcheremu a tassa cun acqua fredda, cambie a pasta restu nantu à ellu è formate un logu ancu. Forme per foglie cun un mantellu di lattice è cambia a piezzu. Avemu torra a pasta durante 40 minuti, è da pudè mandà u pane centu à u furmellu prechevule, incunificendu a temperatura di scaldà à 195 gradi. Pratu per piglià u pane cibo calamitatu da u moltu è aghje u tippu cù una piccula cantina di acqua fridda per fà una spluta bella brillanti.