I primi signali di l'hepatitis

L'Epatite ùn hè micca per nunda chjamatu un assassinu invisibili. Sta maladugia hè assai periculosa. In questu casu, i primi signali di l'hepatitis pò esse micca detecati finu à chì a malatìa entra in una forma complicata è negligita.

I primi signali di l'hepatitis A

A infizzioni cù sta maladie passa per e mani brutta. U periodu di incubazioni hè di dui à sei simani. Ma digià in questu tempu u malatu posa un periculu per l'altri.

I primi signali di l'epatite A include:

I primi signali d'infezzione di l'hepatitis B

L'Epatite B hè cunsideratu una malatia più cumplessa. A megliu prevenzioni di a malatia hè a vaccinazione. Sì l'infizzione si succète, i primi simbulìzii ponu parechje in parechji mesi - trè mesi. À u listessu tempu, seranu più pronti è più longu. I manifestazione principali sò ictericia di a pelle è di mucosa, a debule è l'embiu.

I primi signali di l'hepatitis virali C

Questa hè a forma più periculosa è severa di a malatia. Hè trasmisoratu in particulare per u sangue - cù trasfusioni, in u risultatu di l'usu di l'attuali infectutu, durante a relazione sessuale.

U periodu di l'incubazioni di l'hepatitis dura una cinquantena di ghjorni, ma i primi signali dopu a speranza ùn pò micca appare. Per via di questu, assai spessu, a maladie hè diventera una sorpresa spavintusa dopu à un scuperta accidintali.

Ma in certi organisie a malattia si sviluppa assai attivamente. E solu qualchi simani dopu l'infizzione, ci sò: