Trattamentu d'agliu before planting for the winter

Nuddu pò diri à sicuru quandu a prima volta una persona apprezzé tutti i propietati utili di l'agliu. Ma da quellu tempu, l'agliu hà servitu una persona per a fede è a verità, chì sustene a so forza in l'epidemie è fà a so nutritura più deliciosa. Hè per quessa chì in quasi ogni casa, parechji sordi sò riservate per questa vegetale utile in tuttu rispettu. Per fà pianta l' agliu per l'inguernu per survival l'invientu è dà una bona vittura in u futuru, hè necessariu di selezziunà è bè racolti in u material di cultiva. Nant'à i reguli di preparazione d'alli prima di siverze per l'inguernu è seranu discututi in u nostru articulu.


Cumu tratta l'alli prima di cultivà per l'inguernu?

À denti di uglu puderebbenu subbitu à u friddu senza perdita è in a primavera hà a forza di più di creazione è di sviluppu, ùn hè micca abbastanza solu di ghjucà à a terra. No, qualchì percentinu di u muvimentu di piantazione sopravvive in such conditions, ma a maiò parte, sfurtunata, sarà micca persu pirdiu. Per impediscenu di sta succorsu, è in a primavera ùn ci hè bisognu di trasplantà l'agliu urgente, ùn abbia micca a negligenza di u trattamentu di u travagliu di i denti. E so reguli principali sò cumu seguitu:

  1. Per plantà sottu à l'inguernu, solu sceglie sanu è forte sò adattati, senza dannu esternu. Semu devi esse ricordati chì hè bisognu di cultivà solu dentalli di medium and large size. U numaru di denticululi in a testa in stu casu hè ancu u fattore determinante di l'adattazione di a sumente - i capi, chì cuntenenu 3-4, ancu i denti enormi, ùn sò micca adattati per u sante. Un picculu nùmmuru di denti si forma solu in capite degenevuli, chì ovveru ùn ponu micca dà una bona vaghja. Untuitable for planting and the head, in chì i denti difendenu fermamente in grandezza, anu fused u tops de signu di spoils. In u stessu, vale a pena attente à u fondu di a testa - ùn deve esse forte è ùn avete micca dannu visuali. Ùn hè micca avvucatu è metteci un pocu dentru diliziosu - ùn solu ùn ponu esse formate corsi forti, ma ancu infettate l'agliu in u locu.
  2. U cultivazioni longu di l'agliu da i denti dera l'accumulazione di patogeni di varii malatii è larvae di pesti. Dunque, anche si i capi sò fora sani, quandu, in trè o quattru anni, u sughjettu di piantazioni deve esse aghjurnata. Per questu, ogni annu un terzu di u materiale di a sementa deve esse rimpiazzatu cù monocunesi cresciuti da lampi d'acqua (bulbe).
  3. U soffiu in salsa di potazione di l'inguernu hè mandatu, se almenu unu di i denti si mostra ancu minimu signu di distruzioni o di malatie. In questu casu, prima di cultivà per l'inguernu, i craimi d'agliu sò stati prucessati in una risuluzzioni di phytosporin o à l'altru preparazione antifungali. Pudete ancu arghjezzatu l'agliu per 12 ore in una solu suluzione di permanganate di potassu o per mezu di l'ora dopu in una suluzione di sulfate di cobre (1%). Hè ancu aiutu à prutezzione di l'alchesi di e malatie è di calcining a temperatura di 40-42 gradi per 8-12 ore. S'ellu ùn sò micca di e fà di e droghe anu da fà, pudete aduprà à tratta l'alli prima di cultivà in l'inguernu per u sali di table, o megliu a so suluzione forte. Un brevi (2-3 minuti) l'immersione di ugliu di ugluedà à aduprà significativamente a crescita a resistenza à i maladie fungi è a prutezza di l'attachete di pesti. E ancu siddu tutti i denti da u sughjettu sughjurnà sanu, u trattamentu ùn lasciarà micca in tuttu, perchè hè una prevenzione sclusiva da parechje malatie.