Cumu spessu a rosoli di l'acqua in l'estate?

Qualessu tipu di plot di loru senza i magnifichi arbusti di rosula? Sò una maravigliosa scuetta di u giardinu, è per piace i so bagnu brillanti da a prima primavera à u vaghjimu. Ma chì tutta sta bellezza hà veramente affascinati, l'arbusti crescenu u regu regulare è regulare.

U fattu hè chì i rosati sò assai corsi amatorii, ma sò i tempi diffirenti di u so sviluppu, quandu necessanu più acqua, più di menu, per quessa, hè assai impurtante per observà sta regula è l'acqua di e piante in sicurazione.

Per esempiu, in a primu mità di l'estiu, ci hè dumandatu assai d'acqua, ma in u vaghjimu, si ùn si faci micca tagliatu, si sparghje prudutti giovani chì si congelate l'inguernu; Prima di a prima glaziunatura, a terra deve esse sani à adupirate (almenu 30 litri sottu u boscu) è incheru, altri a rosula ùn hà micca surviglià l'invernu beni.

Cume spessu a rosoli di giardinu in l'estiu?

Comu chjaru esse cose, i rosati amanu l'acqua, ma, per dà una sola planta, una regola di superficia ùn hè micca abbastanza. U sistema radicali putenti si trova prufonda abbastanza è hà bisognu di moltu di intensità umidificazione.

I forma di rosati, cumprese una tappa chjesa , dettu un pocu menu di acqua - 5-10 litri per una una machja, ma varietà di vedere maiò esse da 10 à 15 litri.

Perchè quandu l'acqua acqui l'acquazza intriscata induve hè stata fatta, è micca spargugliatu, versu u troncu di a pianta, hè necessariu di fà una spezia di terra di terra, è l'arbulu stessu serà in un picculu funnel. Inoltre, arrearani tronchi di frutti, solu per a rosula, u so diametru hè moltu più chjucu.

In u verdu secondu, avete bisognu d'acqua rossa in u calore, cum'è a terra siria assai prestu, è e radiche ùn sò micca tempu per nutrisciverle l'umidità. Fate questu almenu duie volte à settimana, perchè un pocu mutuu di a pianta di u liceu ùn dà micca risultati.

Ma se l'estiu era spusatu è chiuvutu, una regula per settimana sarà abbastanza. Ùn hè correctu pensate chì si ci hè pioggia, allura a pianta ùn hà micca bisognu. Dopu tuttu, cum'è regula, a chjave si vende bissi 5-10 centimetri di a terra, è a sistema radicali hè sempre asciuttu.

Chì parle di rosoli acqua?

Per arricchinu l'arburi di rosa, un pezzucciu di crescente convenciali hè megliu adattatu senza un pulverizador o un bucket. Ma di u manghju per l'acqua, i pratiche ùn hè micca assai indesevule, perchè l'acqua di u griglia hè assai friddu è i pianti sò stati scurifichementemente, sgagiatu. Eppo, quandu ci hè un cisterna o un canna à u situ, induve l'acqua pò esse standu è caliare prima di riabilimenti - cusì acquistenu una temperatura addattata è hè liberata da u chlorine preghjudiziu.

Quelli chì preferanu usà u prugrammu di l'aspersione per moisturizar l'attruchjenu deve sapè chì hè megliu di fà quì in l'urdinate di a matina, perchè in u caldu in cale, l'acqua sottu e chjappu di raghju di u sole si abbandunarà credenze nantu à e foglie. È se u regnu adupratu hè fattu quandu a notte, in a notte, cù una disminució naturali di a temperatura due di l'umidità, i malati fungali ponu sviluppà.

Cume spessu a acqua una rosula in una pignatta?

Ci sò furmulosi di rosoli chì si sò piantati in bagnu è bagnone per aduttisce u giardinu o gazebo. Puderanu esse enormi, simili à i formi di giardinu, è miniatura, chì dedianu l'armadelle è a terrazza.

Qualcuno chì era, rosoli chì ùn anu micca criscenu in u palcu abbitatu, anu necessariu ancu chjomi umdi è, per quessa, in regiu regulare. U soffiu ùn deve esse senza travagliu, ma allatu u tempu. Hè bellu bè chì a rosula chjula in un pignore d'argilla chì mantene a bagnanza di l'umidità, prevenu i roote da asciucà, cum'è u casu cù cuntainti di plastica.

Nimu ùn sà chì rive una casa (Chinese) rose hà bisognu à u listinu cum'è una miniatura - spessu è abbundanza. Comu regula, una tale planta hè cultivata in cuntenenu grandi, chì significa chì almenu 5 litri di acqua seranu necessari da irrigazione. Per ùn mancà l'arrabbiarii, i rosoli in l'uttellu avè bisognu di bon bacinu. Queste i pianti rispundenu bè à sprejendu in folla, ma micca sottu a luz di u sole.