Curingu di gloxinia dopu à vultule

Tuttu tutti li piaci à vede à i paisaghji di ciuri . Ma per questu avvene l'annu dopu, dopu à l'imaghjuntanu, avete bisognu di cura di elli. In questu articulu avemu duverà scrive ciò chì cura hè necessariu per gloxinia dopu à vultulemu, prima è a siconda.

U primu fiurimentu di gloxinium finiscinu à a fini di maghju - prima ghjugnu. Dopu à questu, avete dettu tutta a fiorita, fendu 1-2 pariglii di fogli. Dopu à una settimana, i steponi parevanu spuntati in i peccati. Da elli, hè megliu di abbandunà solu 2-3 forte, è u restu à cut. Per un mesi, cum'è i fiori cresci, u fugliale hà devenu esse fertilizatu per u crescita.

Quandu ciucciate pareanu nantu à i rizzi giovani, a pianta deve esse cuminciata à esse alimentata cù una fiore. Dopu à a fine di sta stampa, u gloxinium deve esse mandatu per invernà.

Cu cura di gloxinia durante u periodu di restu

A l'fiore riposu è l'annu dopu sfuggiata micca peggiu di questu tempu, cù l'iniziu di u vaghjimu, duvete bisognu à seguità:

  1. Rice e riavverna nantu à 1 volta in 2 simane.
  2. Dopu chì e foglie sò gialli in giallo, avete bisognu di taglià tutti, allughjendu solu un toconu per 2 cm in altu.
  3. U pomeu deve esse situatu in una stanza fresca (+ 12-15 °) è cuparta cun vetru o una film. Per questu, un bagnu o un balcuni hè perfettu.
  4. Finu à ghjennaghju, l'acqua i tuberi gloksinia sò da 1 ora in 2 mesi in dosis petite.
  5. In ghjennaghju, un novu trasplante devini esse fatta da u viechjaru terra.

Se u girmùlanu si cresce in un locu frescu in u locu frescu, hè megliu di cutà, postu chì sta pianta ùn hà più tardu una bella forma compacta.

Se a vostra gloxinia fode in tuttu l'estiu, senza un rottu, questu hè ancu u normale. In questu casu, dopu à fioritura, ùn hè micca stampatu, ma cuntinua d'acqua. Cù l'iniziu di l'invernu, l'acqua hè ridutta è l'alimentazione hè eliminata.