Guzmania - riproduzione

Scogliu, lucali, foglie punti, fiori brillanti, chì adorneghja u tippu, aromatiche pocu apertu perceptible: tuttu hè di a bella pianta interna di u guzmania. Questa fiorita hè populari perchè u so cuncrettu preputentiu è e le specie exoticu. A prima vista, hè difficiule di stabilisce quandu u zirocchju finisci è una splendida fioritura. I fiori bellezza-guzmanii pò esse cù cursu rosa, aranciu, biancu, biancu viole è rico.

Cuscenza per a guzmania hè simplice. Hè abbastanza per piazzate a pignatta cù a pianta in un locu cù u sole di a vista diffusa è furnisce un regu regulare moderatu. Ùn serà troppu grande un fogghiu di muscuni humede in una paletta. A temperatura di l'ambienti (18-20 gradi) hè a megliu scelta.

Sì avete una sola pianta, certamenti voli vulete multiplicà stu "tesoru", per sapè cumu per difende di u guzmania.

Mètode di ripruducazione

Gusmania perteneci à i pepuli epifitici di u genulu Bromeliev. A so peculiarità sò l'arrabbiarii, chì sò assai sviluppati pocu, perchè sò necessità solu per l'attaccamentu à l'altri pratiche. Per ottene nutrizze, Gusmania utilizeghja u so funnelu di u fogliu. U furmulariu una furchetta fugliale.

Una altra diferenza hè chì a pianta murì immediatament dopu chì sferisce. U fattu hè chì duranti u periudu fiorente nantu à a pianta madre, i zucchioli sò furmati. Scorpi tutti e forze di a pianta. Hè cun l'aiutu di queste detox-rimesse chì a ripruducazione di Gusmania si trova in casa.

Reguli di reproduction guzmanii

Cumu si sapi chì a pianta interiore di Gusmania hè prestu per a riprutazione? Se a cerviculita di Gusmania accumente di secca dopu à fiorente, e l'alivi hè divinata, a pianta moriarà prestu. Duranti stu piriodu, hà digià acquistatu fruttu, ma ùn hè impussibili di siparari immediatamenti. Prima, avete bisognu di verificà a presenza di e razzii in i zitelli. Dig un pianu in a base di u troncu. Ùn ciucciu? Puderete rinfriscà a spike di fiore per stimulà u so sviluppu. Nota, i radichi di u guzmania sò assai fragili!

Dopu à u marchjaru di a pianta madre, hè bisognu di stennià parechje più di mesi per i zitelli per ricitari. Sispirate cun un cutidianu filu, facennu un cutru oblicu. Prima di quessa, a foglia, u sininu di chì serve com'è "refuggiu" per l'appendage, si deve esse tagliatu. Fate megliu direttamente in a pignatta, senza cavu a gusmania marchja. U zitellu hè chjappu cù una parte di a razzi di a pianta madre è aghjustatu in un cuntinuu cù un sustrato. Aduprate per questu messa in propiu terrenu di broméliade. Una alternativa hè una mistura di un numaru ugguali di sphagnum, turf, torba e sabbia. U prugnu ùn deve esse micca troppu grande, postu chì a pianta arta pocu spaziu. Paga attente à u drenaje . Ellu salvarà u ghjovanu pianta di decadenza in casu d'umorità eccessiva. Comu una capa di drenagiu pò esse usata è pienziuli rotulati, è anch'ella argilla.

I cavaddi chì sò state solu sipatu da a pianta madre ùn ne micca bisognu di calduzzu o refugghiore supplementu. Ùn ci hè bisognu di fertilizzanti. Se vulete, pudete alimentà a pianta à l'annu (in a primavera o estiu).

Ovveramente, a ripruduzzione di fiori di alberghi guzmanii - hè elementariu. Ma hè ancu una manera più faciule - ùn fate nunda! Dopu chì a matri matri diesanu, i zucchioli s'intirare abbastante à l'antica vanda. Ùn si ponu esse separati. In ogni casu, ci hè ancu una difettia - l'impiante ùn vi mancu piace d'estetiche, postu chì in u centru di u falmanu mortu creà una "zona morta".