Sparaxis - cultivazioni è cura

In questu articulu, parlaremu di cultivà è cura di a sparax, una bella florica chì hè stata vinuta da noi di u Sudafrica calda, induve mai hè maiò. Per questu causa, i lampadine di sta fugliale sò esse excavati, è ancu i lampadini di u tulipanu. Puderete amparà cumu cresce sta fugliale fastidiosa in e cundizioni di u nostru clima severu.

Plantamentu è cura

Questa pianta hè bella in inflorescenza di coletta di parechji culori. E più impurtante, chì deve esse ricordatu dopu à cultivà nantu à a cura di una sparax flower hè chì ùn pò micca tollerà una gota di a temperatura à tuttu. Sta pianta hè megliu adattatu in e regioni miridiunali, ma ci hè un sparax rimettivu chì criscenu ancu in a bandu di u mediu. Semu devi esse ricordati chì uni pochi settimani prima di a prima gelata, i lampadini di i spruzzi ci anu esse excavatu. Dopu questu, deve esse siccatu un pocu nantu à u serratu seccu. Allora si sò cacciati in l'hibernazione, anu bisognu di una temperatura circa 9 gradi duranti stu pirìudu. Questa foglia crece bè in un territoriu riccu è dinunziatu , amassi riri copiusu, ma l'umidità ùn deve stagnate in bulbe. A pianta nantu à u focu pò esse (secondu u clima di a vostra regione) da a mità di maghju à mità di lugliu. A temperatura di u ghjornu deve esse à 25 gradi. Bulbe sò intramettutu in a primavera assai vicinu à l'altri. Per i varietà stunted, i lampi sò posti à una distanza di quatre centimetri di l'altri, per altos - di deci centimetri. I fiori fiurciarani tardi, solu versu u fini di l'estiu, ma fiori fiori tutti u vaghjimu. Dopu à u periodu di fioritura, ùn anu scurdate di scanzari i lummi prima di u primu frettu frettu.

Variità pupulari

A sparaxis hè una fiora varietà. Varieghji diffirennii in u culore è in grandezza di l'inflorescenza, in u crescita di e pianti propiu. In questa sezzioni, daveremu esempi di i varietà più populari.

Una variante bella di sta pianta hè u sparax "Signore di u focu". E so inflorescenza si trovanu assai spettaculari. A so culorazione hè fatta da a mamma natura cusì luminosa chì pare chì i fiammi di i fiori veramente curati longu i petali di i fiori. L'altru inflorescenza di sta pianta si ponu dettu in ancu chì u patronu di i so petali in i tonalità di focu hè ridutta nantu à u sfondu nìuru.

Se avete vistu sparaxis culurite, u probabilmente era una mezcla di varietà di trecolosi. Queste i pianti sò raramente sopra à metu u metru, i so ghjudizii sò eleganti, ma assai durable. I so culurite pò esse assai sfarenti, ma i blende bianchi è bianchi bianchi sò speciali belle.

Per i fanatichi di culori maiori serà interessante a spirax di Bilfer. A peculiarità di questa varietà hè chì si sviluppa megliu in pani pobuli di terra arsu. I so fiori possu un colore biancu o giallu, speciaramenti specìbbili attitivi varietati cù fiori bianchi.

In u caldu di u veranu, a pianta prupone acqua abundante parechji volte un ghjornu. Una volta un mesi, hè cunsigliu per fà una piccula parte di fertilizzanti solubbili sottu à a radica di e piante. Ci vole à sprinkled in a prima matina o dopu à u tramontu. In u nisun casu ùn si permettenu spragliate quandu u soli hè in u so puntu. I Cose da e so fiori sò assai simplici: sguillate u sfarince e rami securanu. Comu pudete vede, ùn ci hè micca assai per gastru per cura per questi fiori. Questi fiori anu un apparenza assai eleganti è insoliticu in u situ. A so inflorescenza in u vaghjimu, in un certu tempu chì altri ci sù, sò strangulenti cù colori brillanti è vividi. Plantate i lamperi di sparxis nantu à u vostru situ hè un modu facilitu per dà una stile è decorativa.