Bottega Veneta

A buttiglia di moda italiana Bottega Veneta da u primu ghjornu di a so esistenza, hè una di e caseriu di moda di più prestigiu è luxuali.

"Aghju sempri piaciutu l'oggetti chì sò belli, da l'esternu è da l'internu. Questu hè u lussu. Questu hè una cosa assai persone. E nimu di sapiri da questu » - Thomas Maher (direttore creativa di Bottega Veneta).

A storia di a marca Bottega Veneta

A coppia Vittorio è Laura Moltedo diventonu i fundatori di a marca. In u 1966, in u picculu cità di Vichinza, avianu apertu l'atelier-shop Venetian (bottega veneta in talianu). Cuminciaru a so cummercialtanti cun cumandanti cumandanti per Giorgio Armani è parechje altre casi di moda. In a 70 marche Bottega Veneta si sò indipindenti. U successu incredibile di a marca principia cù una borsa ragazza reticulata tissu chjamata "Cabat". Unicu insegnamentu hè assai cumplessu. Ci durà duie ghjorni per l'assistente per torcia manualmente e strisce di u pelle, pittati in quattru pilami. U prezzu per questu quantità distanza di $ 4,700 à $ 78,000.

A fini di l'anni 80 a marca hè stata quasi scurdata, anche anch'ella a qualità exquisite di i prudutti. In u 2001, Gucci hà acquistatu da i patroni di 2/3 di l'impresa. Thomas Mayer fù numinatu à u postu di dirittore creatore. È digià in 2002, a marca principia emititu li ligumi di a donna è di i masculini. Dapoi u tempu dopu, a marca Bottega Veneta hà stata stabilita in u ferru di lussu.

Tri conceptu principali di a marca Bottega Veneta:

  1. Utilizazione di material rare è assai caru.
  2. Una decorazione exclusiva è sufisticata.
  3. Simplicità è à u listessu tempu u lussu di u disignu.

Siccomu a marca hè digià ricunnisciute, a marca Bottega Veneta ùn hà micca un logò chì identificanu. Avà a casa di a moda pruduce l'accessori, i scarpi, u ghjuvellu, i vestiti di u masculu è di e donne, articuli interni.

Apparel Bottega Veneta 2013

A casa di a moda turca a so artighjane d'exceptionalizazioni in a Stage Milan di Moda, in i cullezzione di pretantu d'una porta di a primavera 2013. Bottega Veneta vestiti sò feminini, raffinati è luxurii. Oghje, i vestiti sbagliati sò state prisentati, chì ùn ci era micca un corpu largu o solitu. Duminica i stampi fiurali in caramelle, vaniglia, cieli grigi e grigi. Ciò una bella bedda catina di fiori, tagliata da u tagliu è superimposta nantu à l'altri. Brillante serpentevine edging, adorns colli, corrugati dobron o capelli di farfalla. Vestiti di cunti sò devenu cù stile originale di cilesti lucali chì si metti da u collu à u fondu di a falda. I vestiti sò stati ammustrati cù petri, perdi, strisce è belli.

Accessori Bottega Veneta

I Bottiglie di Bottega Veneta sò distinti da u so stile corporativu è u carattaru indipendenti. Solu l'ùtili perfetta è l'articuli sò stampati. In a tempesta primavera, a casa di moda offre sacchetti di a pilucca chì sò imbruttuti cù fringed and butterflies. Negru è beige sò i culori principali.

U Calzate Bottega Veneta hè, sopratuttu, un disignu innovador, craftsmanship è qualità, eleganza è unicu. I culori principali di a nova coletta: beige, rosa, blu, nìvuru è borgogna. Moderno se lochi lacati nantu à un puntu ghjuvatu è largu.

A ghjallina Bottega Veneta hè assai apprezzata trà e femine di a alta sucità. Per a nova coleta di primavera di 2013, u cuncettu di bracelette angularu decoratu cù patterns, colarelli è anelli con pedras di diversi formi geomettichi. Daring avant-garde jewelry actues as a contra-pene à i farfalle, stampi d'isciuti è sequins in vestiti.

Bottega Veneta hè una marca littaristica italiana, per quelli chì valore in valori in particulari di l'individualità, l'aristocrismu è u stilu di lussu. I posti di sta marca sò assai altissima, perchè e famusi famosi di a moda anu prestu à pagà "celu" i prezzi di i prudutti di sta marca.