Foto di u nude Melania Trump decorata e pagine di New York Post

U nome di i quattru Trump ùn vene micca da e frontiere di i media stranieri. Comu solitu, u eccitrici Donald Trump è a so mòglia Melania sò in u centru di un altru scandalu. Questa ora, una seria di ritratti eroticichi di Melania Trump figghiau nantu à e pagine di u New York Post.

Compound on Trump

L'edizione americana, probabbilmente cu l'aiutu di l'opposituri di u candidatu presidendumore da u Parti Ripubblicanu, truvò è publicò u scumpete nuvellu di l'antica mudelli di ritrattu Melania Knauss (Trump), chì prima ùn pudia micca pensatu chì ella diventarà a sposa di un bilayrante è una pussibile prima dama.

I ritratti fùbbenu pigliati quandu a bellezza di 46 anni di età era solu 25 anni in u 1995 è stampata in u gloss francese per Max l'omu chì era chjusu in u 2006.

Cumentu nantu à a so cullaburazione cù Melania, l'autore di una risica di ritratti, Alee de Basewill, hà dettu chì ùn ci hè nunda di vergoglie in i ritratti è si orgogliu di a so travagliu cù stu modellu sensu è a participazione à a fotografia chì celebra a bellezza di u corpu femminili.

Leghje ancu

Chì era passatu

Spieganti l'apparizione di ritratti, Donald Trump ùn fece micca tragedia, dicendu chì a so mòglia era un mudellu populari è spessu attitatu per magazines.

Inoltre, sta serie hè stata fatta per una edizione europea, è tali ritratti, secondu u magnate, sò cunziddi assai moda in Europa. E più impurtanti, anu fattu prima di stà si ncuntratu.

Ricordi, Donald è Melania si sò in u festa in u 1998 è si maritò dopu à sette anni di rapportu cercanu.