Cù quantu di cocilu?

A carvaria cuntene assai vitamini, elementi utili è boni qualità excelentes. Hè utilizzatu per coghju di primu è di sicondu corsi, in cunseguenza, chì espone ogni volta per u trattamentu caldu.

Oghje avemu da cunsiderà cumu sulone u tippu di carne è mantene tutte e so pruprietà à u massimu, ancu uttene una struttura eccezziunale bellu di i fibri di vacca e determinate cù u tempu di coccia per ogni usciu cusì di stu pruduttu carnice.

Cù quantu di cocilu vacu per soppa?

Se utilizate bagnu per fà sopop, borsch, rassolnik ou un antru u primu platu, da prima di stabilisce u tempu di coccu necessariu, fate cura nantu à a qualità di carne. A pulpa di a carne di caccia è prestu in una ora, è a carne nantu à l'ossu hè coccu di più di u linu è si deve stà mantene cun un fracghiulu moderatu per duie ore è metu. In ogni casu, e ùn importa ciò di carne chì avete preferitu, pocu minuti prima di l'ebbulenza è per cinque minuti, avemu bisognu di sguassà l'espuma da u caldo. Questa prucedura riceviarà u brou più trasparenti senza l'aghjunte di flocculare.

À quandu cunduce cù u coccu bagnu finu à chì prestu per insalata?

In cuntrastu à a carne di coccia di pezzi per a sopra, per l'insalata, per regula, piglià un pezzu tutale, chì, secondu a parte necessaria, pò esse grandi grande. Per quessa quì hè bisognu di aderà à certi reguli semprici è u risultatu sempre serà excelente.

Allora, quandu si cumincia à foglia a carne per una insalata, sceglie un bagnu da a tene di pocu più chjaru di vacca. Dopu tuttu, l'acqua più menu di l'acqua hè aduprata per a carne di coccia, u più deliciosu è riccu à u gustu. In questu casu, u licitu deve cupèrnu u pruduttu in una pienza per almenu un centimetru.

Omegliamu a carne in una puchina cù l'acqua fredda è l'acqua fogera di fogghiu, è solu l'avemu da mandà à u focu per cocchi. U tempu di coglie una fetta di vacca pianu circa un pocu kilogramu hè una media di una ora è ura. Ma pudete cuntrullà sempre a praticità cù un cutidianu filu, perforatu un fioccu è cuntrollanu per a dulcezza. Hè facilitari "entre" è ancu senza difendenza "sali" di carne. Se necessariu, u prucessu hè allargatu finu à u lugutatu u risultatu bellu aspettu.

Quandu a culinaria di carne à l'insalata in trenta minuti da u principiu di u prucessu, aghjunghjenu salini, chini di pezzu negru è fragante, foglie di leccas, bulbi di cipolle, è puru zucca, taglioli è l'apiore si vulete.

Quantità di coccu?

Per fegà a lingua di vacca per una insalata o di altri plati interessanti, fate l'acqua è dopu avè un focu chì si coccia nantu à u focu di l'intensità più sfughjata di trè ori. Cù u pezzu di u pruduttu annantu à unu è medio kilogrammi, allargate u tempu di coccia à a meza ora. Comu in u casu di carni per insalata, aghjunghjenu salinu, spezie, cipudine è e razzii durante a cucina.

À a fine di u prucessu di coglie, a lingua si deve currettamente in u acqua di ghiaccio è ne saseghjani immediatamente da a pelle per sguardi nantu à a basa cù un cuteddu.

Cù quantu di cottu vèniu o viteddu per fàliu moltu?

U tempu di a biera culinaria dipende da a maturità di l'animali, chì hè diventatu u fonti di u pruduttu è u tagliu di a fetta carne. Per fà u cicliche di cava, a cusì vela chjamata, vi piglià assai menu di tempu, perchè l'estructura di i so fibri di carri hè assai più dulce è più suave. Cusì, per esempiu, sè vo vulete passà una ora è a meza di fogghi un pezzu di carne, quandu unu serà bè per viteddu.

In u risultatu, avemu nutatu chì u tempu di coccia in ogni casu individuu deve esse determinatu spéciminamente per u prucessu di prucessu di pruparazioni.