U liberatu di u "Rainy Day in New York" sottu a minaccia - una onda di scandali sessuale "coperta" Woody Allen

L'accusazioni recenti di Dylan Ferrow contr'à u dirittore di cultu Woody Allen anu dubbitu affettatu u destinu di a so nova filma "Rainy Day in New York" cù Jude Law, El Fanning è Timothy Shalame in i roli principali.

Cum'ellu era cunnisciutu, micca solu l'annunziu largu è a rassa massima di a film, chì Amazon promova, ma in generale, u liberatu di a film, hè in dubbitu. A causa di a tempesta di prucessi sessuale chì cuprìanu a Hollywood, l'attinzioni di u publicu è u muvimentu di l'assetamentu hè statu ancu attraitu da Woody Allen, quale parechji attori più famusi, cumpresu Colin Firth è Greta Gerving, anu rifiutatu annunziatu di travaglià.

"Ùn seremu micca più"

À u turnu, Griffin Newman, Rebecca Hall è Timothy Shalame, chì si prisintonu in l'ultima filmu Allen, hà digià dichjaratu chì facendu di donate a so tarifu à u Times 'Up.

Herwig ci dissi:

"Ùn aghju mai avutu messu in l'Aventure Romane, sapendu questu."

E Griffin Newman hà scrittu annantu à u so Twitter chì ùn hà micca vulsutu travaglià cù Woody Allen è oghje disprezza à questu:

"Aghjunghjia una bona lettone da questa situazione. Avà sempre ricordu chì i principii murali sò più altu ch'è una carriera.

Allora, Rebecca Hall, cunnisciutu largamente dopu à filmà in u filmu "Vicky Cristina Barcelona" invece di gratitenza per u so avance in a carriera, hà dichjaratu chì hà scuntatu di travaglià cù u famosu direttore è si rifiutà di novu participà à a so opara.

"Ùn vi scurdate di turnà à Woody Allen"

Per u dirittore di cultu, sta storia ci principia parechji anni, longa prima di l'onda di scandali, quandu a so figliola adopta di Dylan Farrow disse di l'assetà per parte di u direttore à l'età di 7 anni.

Allora u ghjocu era spegatu è prestu prestu quasi scurdatu. Dylan Farrow, preoccupatu di fattu chì Allen ùn hè micca implicatu in u prublema generale di a viulenza, hà decisu d'avellu à ricurdà à u publicu di a so amarezza è di una entrevista di repetidore à u Tempiu à a fini di u 2017 cun una chjamata à prestu attinente à u direttore. Dopu qualchissia ella hà datu una entrevista televisiva, in quale accuseu Allen d'accortadoru.

In cunnessione cù l'ultime avvene è l'attività di u muvimentu #MeToo, l'accusazione antica di corruzzione acchianava pocu à pocu pressu è hà digià affettatu u destinu di u novu ritimu, chì avianu pruspettazioni impressiunanti per u futuru.

"Questu hè difamatu!"

Allen stessu dichjarà categoricumente a so inocenza è rinnova tutti i carichi di Dylan Ferrow, riferenu à a ricerca 25 anni fa, li risultati di quali l'avete l'expertu per cuncludi chì l'accusazioni di a figliola adopta di a figliola eranu falsi.

Leghje ancu

Hè struitu chì a mamma di Dylan, l'attore Mia Farrow, cu quali Woody Allen era in questu tempu in un casu di divorziu, dilla à a so figliola per annunzià u so babbu adoptu.