"Real" contru i viaghji di Cristiano Ronaldo in Maroccu

A gestione di u "Real", stanchiu di i rumorsi constanti à l'occasione orientali di l'attraversu orientali di u Cristiano Ronaldo è impone a scumparsa di i viaghji di u ghjovanu à u so amicu Badr Hari in Maroccu, scrivite a stampa portoghese.

Ordine Florentinu Perez

U presidente di u club di Madrid fendu cunnone l'antiu sposu Irina Sheik à a so catifa è infurmatu di a decisione pusizione. Inoltre Florentinu Perez hà dumandatu un favoriu pirsunali à u Re di Maroccu. In casu di violazione di a prutezzione, Mahammad VI prumittia di avè infurmatu.

Leghje ancu

Image di u squadra

Diciembre di u dicembre, un scandalu hà fattu espansione à u nome di Cristiano Ronaldo. I ghjurnalisti, dopu aducazione di l'invistigazioni, hà dettu chì Ronaldo, ogni simana in u so tempu favuritu da u furmatu, si s'assettanu in u so avutu persunale è vola à Rabat per visità u kick-boxer Hari.

Dopu un passatu piacevule cù un amicu, u staru di football stanca à Madrid. I media anu surprised such a passionate attitude of men è suspite Cristianu è Bari d'omosessualità.

U capu di "Real" ùn si trova impurtante solu cù a reputazione di u club, ma dinò a disciplina in a squadra, chì fù scatula da u cumpurtamentu di u prugressu principali.