Cristiano Ronaldo hà da decisu di pruvà a manu à u cinema

Legend of football di football Cristiano Ronaldo, 33 anni di età, hà assai una personalità diversa. In più di i so averebbe grandiose in questu sport, Cristiano prova a manu com'è designer di vestiti è scarpi, è a faci abbastanza bè. Oghji fù cunnisciutu chì Ronaldo voli dedicà una parte di u so tempu à u cinema, ma micca l'attestazione di l'attore, ma per attrule com'è produtore.

Cristiano Ronaldo

Cristiano divintau interessatu in u scrittore di u football di a donna

Unu di i canali, chì cumporta a so broadcast in Facebook, hà decisu di sparà una serie di football di a donna. Per esse u ritrattu per esse cusì vitae, u direttore hà decisu di ricordu di cunsultà di u football di più famusu - Ronaldo, chì offrenu u postu di prudutturi esecutivu. Dopu à u guidatu Cristiano hè stata studiata, u footballer hà dettu u passatu à u cannelellu chì ellu cooperassi cun ellu. In a so intirvista, quale hà datu dopu a decisione, Ronaldo hà detta questi parolle:

"Aghju aghjustatu assai a storia. Aghju pigliatu à pocu pressu à pensà chì vede i prugrammi è i filmi di qualità hè unu di i mo passatmi preferiti. Lighjite l'scriptu di u football di a donna, è immediatamenti capite u focu cù sta film. A trama di a cinta hè interessante interessante: i caratteri principale di a film sò i sculari di una di e scole in New York, chì hè cascatu à a lotu di ghjucà football. Questa seria una seria chì intruduce u visoru à u travagliu di u travagliu di football, rende nantu à i cumplicati momenti attempu cù l'atleti, indetta chì una unità in a squadra hà affettatu i passioni, l'armunia è u talentu. Sò sicuru chì l'amici chì ponu rumpule da u principiu per a fine in sta serie serà un bon esempiu di ciò chì significa di avè un veru amicu d'amici. In generale, sta televisione movie about life.

È à a fine di a mo entrevista, vogliu dì chì aghjuleghja aghjenti à u canali TV. Per mè, serà una sperienza incredia, perchè ùn aghju micca avutu un pruduttore ".

Leghje ancu

Ronaldo vulissi abbandunà u big sport?

Quasi immediatamenti dopu a dichjarazione di a produzzione di a film, a pubblicazione pubbrica una entrevista cù Ronaldo Dolores Aveiro, a mamma di a mamma. In questu, a donna tocca à un tema interessanti per parechje fanni, perchè importa a partenza di u so figliolu da un grande sport. Ciò ciò chì Dolores hà dettu riguardu à questu:

"Per esse onesto, cum'è una mamma chì l 'importa di u so zitellu, avissi vulutu chì Cristianu pozzu spuntà da u ghjallu di u football. Fighjendu cumu u travagliu nantu à u campu, aghju compitu quantu sforzu ch'ellu passa in a so professione. Ùn vulevi chì u mo figliolu viaghjà in un carru, chì da questa età di 40 sera squadra. Hè per quessa ch'elli mi speru chì in u futuru football foderà per altru trè à quattru anni è mette nantu à questu puntu.

Avà, forsi, parechji vi dicu chì mi trovi preoccupatu, ma sò una persona impressibilizata. Ancu finu à quì chì ùn aghju visitatu u stadiu, perchè pò esse debbuli. Aghju veramenti, chì u mo figliolu, in più di u football, hà da pudè truvà l'altri pasti interessanti ind'è a vita. Mentre era grande per esse un disegnatore, ma forsi quandu tutti scrivanu à Ronaldo com'è attore, produtore o direttore.

Cristiano Ronaldo cù a so mamma