Umbrella da u sole

18 u seculu - un tempu chì i ghjovani donne facianu vestiti preziosi, faldi di nivuni, fan-waved e in tempore caldu fissoni senza un accunciamentu obligatoriu - un umbrella da u sole. Addivintò u so cumpagnu fielu, un indicatore di prusperità è servitu cum'è cunferma di seguità a tendenza di a moda di quellu tempu. E seculu anu passatu e ora un ombrello, una volta un aghjuntu tradiziunale à l'imaghjini, hè un accessu assai originale chì e zitelli chì vulianu creà una imatge romantica di l'heroina Turgenev elettu.

Qual hè l'umbrella femminile da u sole?

Un parigenu femminili da u sole pò esse vistutu da dui aspetti fundamentali. In fondu di funziunale - questu hè un modu efficau di prutezzione di scorching rays, prutegginu i spalle, u capu da a ultravviolet. D 'altra banda, u rinfresu di l'accessori, a so bellezza esterna ùn ponu aiutà, ma capisce l'attinzioni, è spessu cume hè a basa per acquistà tali umbrella. I fattura, chì sò abituati usati per creà prudutti detallati, include:

Di sicuru, i versioni di più di più d'esti accessori sò l'umbrella lacy da u sole. Sò representanu una cumminazzioni in certi mudelli è, anche a presenza di lacuna, prutege perfettu à scorching rays. U culore più cumuni di i prudutti sò u biancu tradiziunale, chì hà una bona altavulenza chì ci vole à u sole.

L'ombrello lace del sole obliga a creà una certa armunia di l'imagina. Dopu tuttu, la cumminazzioni di tali accessori cù i jeans è sneakers sarà, per trattà inghjustu, impastatu è ridiculu. E se, per esempiu, ponu una sarafanata longa o una faldita in u pianu di i lustru, decorate i capelli cù un capelli in u furore di fiori è u soapo di donna da u sole nantu à i strade di l'estate, l'assicuranza è l'entusiasmu di quelli chì anu seranu garantiti.

L'influenza di a storia è a moda in i parapoli di a donna da u sole

In a maiò parte di i casi, e dimensioni di l'accessori sò più chjappi di i prudutti tradiziunali, postu chì a so funzione hè micca limitata per a prutezzione da a chjesa, a neve o u ventu. Per quessa, e macchina à e macchina à e macchina spessu saranu satelliti in tempore chjucu è eseguisce una funzione eseguitu tutale, chì prutegge i so pussibuli da i vagari di u clima.

A cunfigurazione di u parapu possu ancu esse in forma di una canna, un manighjante pleganti tradizionale chì hè longa è abbastanza, chì ùn si faci micca solu cumu fà per piglià in a manu, ma ancu lume per pesu.

A moda, trasfurmeghja in ogni sfera è esci da a marca nantu à tuttu, ùn passava micca è u paru femminili da u sole. Allora, in i lochi specializati, parevanu mudelli siveramente unichi, cù un sciccareddu incredibile, una scala sorella di culore è una forma chì pò esse solu ronde tradiziunale, ma ancu quadru è ancu flat, cum'è quellu di e geishi chinesi. A strada, era a Cina chì diventò u paese in quale l'umbrella serve com un modu efficae di a prutezzione di u solar per l'imperatori è i nobile pusendu nantu à u tronu. In ogni ghjornu, u pesu di u pruduttu, chì era tenutu da i servitori fideli, era più di dui kilogrammi.

Cusì, centu sett'anni dopu paravani bè di donne, diversi in termine di manighjera, materiale, culore è propiu diventenu u detagliu chjude u finitu, ma assai efficace chì ponu enfatizà a zitella, sfascià a so persunità è l'stile. Infatti, oghje, quandu i shorts di curretta sò in moda, vestiti miniatura è stile di fruntiera sò sempri stendu, è raru per truvà una zitella chì eletta classici, tradizione è fideltà à certi aspetta vintage.