Conspiracy per un zitellu à parlà

Parechji parenti ùn anu preoccupatu chì u so ziteddu ùn parlava micca, mentri i so parenti sò digià ricuminatu attivamente u so vocabuli . S'ellu ùn mette in modu mudernu, pudete aduprà l'antichi rituali chì anu prova a so effikaċja ancu in tempi antichi.

Parlemu in acqua per chì u zitellu parle

Ricurdativi chì i riti maghjori sò solu travaglià se ùn sò micca cunnisciuti da stranieri. Leghje a cuspirazione per bevande, per esempiu, per l'acqua urientale o per u latti. Solucia un vetru in le so mani, leghjite queste parole:

"In u nome di u Patre è di u Figliolu è di u Spiritu Santu". Aghju creatu, avete misi 9 mesi sottu u mo core, aghju da vignaghjolu, è ti vi enseola. Amen ".

Dà i fluidi à i zitelli.

Trama efficienza per inizià una zitella

Per fà u rituali, avete da dumandà à u padrino per portà qualche ligame, è se u zitellu era una picciotta, duvite esse chjucu, è per u zitellu necessite un scudo blu. Assicuratevi di darà un padrino di una cosa chì vi serà ùtule, fendu l'impannillu in un diaperu in anticipu. U ribbonu resultanti hà fattu scundizà in un travagliu è à a notte aghjunghjia à l'icona di u nome di u zitellu di u santu. A matina dopu, tagliate a fini di a cinta è passà trè volte da u vostru anellu. Hè impurtante chì ùn sò micca petri in l'oramai, dunque hè megliu d'utilizà un anellu d'impegni. Dopu quì, impone a cinta nantu à a tavula, è cuntà a trama per quessa chì u zitellu face a diri:

"Quandu l'arba diventa verde,

Quandu a nera falesa è fede in a terra,

Allora u male aghjuste da esse di a casa,

Ona fughjiti,

Ùn ùn turnà micca.

Quandu u grassu meddisci,

Allora u servitore di Diu (u nome di u zitellu) cresce,

Chadushko-sladu school,

A timore aghja.

Kako, a chjesa fularà,

Allora u servitore di Diu (u nome di u zitellu) parlarà!

A mo paria s'hè rinfurzata, forte cù un cuteddu,

Comu si dice, serà cusì,

D 'avà, sempre per sempre è sempre.

Eternu-Virgine Maria, aiutà!

Aduprate u canopy per calmà cù u vostru spiritu.

Amen ".

Allora vincenu a cinta nantu à a manu diritta di u zitellu parechji volte è aghjunghje 3 nodi. Ùn pudete micca rimettelu prima di a prima piova.

Conspiracy per fà u zitellu parle bè

Ci hè un ritu anticu Znakhari, chì hè cunsideratu com'è assai efficace. Ci si deve esse realizatu à l'alba à u ghjornu di luna. A tavola hè stata cun una robba limpia di lino è arregistrà urìggini, cusì: in u mezzu - l'imaghjina di u Signore Almighju, à a diritta - a Vergine Maria di Kazan, è à a manca - l'icona di Tutti i Santi. Circundendu ogni figura, misu annantu à una chjesa di a chjesa di a chjesa è u ligne. À u soffianu, pusau un pezzu di tùnica pretzela negra. Pustiu nantu à i vostri ghjinochji, croce, trè volte, è leghje l'appellu à Diu:

"Signore, aiutà! Signore Ghjesù Cristu, diventenu mè, esclave à u vostru (u so nome), aiuta, aiuta per apre u palatu di parlà di u babbu (nome di u babbu). Signora, Most Holy Mother of God of Kazan, venite à a mo aiutà, aiuta per apre a rilie di parlà di u babbu (nome). Saint Prince George Vladimirovskaya, venite à a mo aiutà, aiuta à apre u palestine di parlà (nome).

Allora pigliate e tagliate nova è ponite u zitellu nantu à a tolla. Imbissura ponu purtà à u zitellu è, apre a pala, facenu movimenti, cum'è si stendu una brida. Fate 12 volte è leghje a trama u stessu tempu, perchè u zitellu riria:

"In u nome di u Patre, è di u Figliolu, è di u Spìritu Santu." Ghjesù Cristu passava nantu à a terra, Ghjesù Cristu parolle hà dichjaratu. Hè facilitu a parolla da a so bocca passò. Allora u babbu (nome di u babbu) hè di parlà rapidamente è faciule. U Signore cù u so putere per aiutà u zitellu (nomu) si prisintò, fece parlà à u zitellu (nome). A mamma di Diu hè vinutu per l'aiutu, hà datu u so discorsu (nome). Unleash in lingua, una parola in bocca hè invucata. U prince Giorgiu veni à i so aiuti, a bocca è a lingua indurizata, hà apertu a preghiera cù u so putere, aiutau u zitellu (nome). A parolla in u zitellu (nome) resu, a parola aghjunte. Lingua è sublinguale Ddiu sbarcatu, perchè u figliolu (nomu) rapidamenti parlava, ùn speria micca di dumbness. Amen. Amen. Amen ".

Mantene e candileri cremati completamente, è retourite l'icone à i so posti. Apertura i tiseiu cun un pezu di preghje è mette u zitellu sottu à u colchju per 14 giorni. Dopu à u tempu à u tramontu, a tisora ​​si trovanu assai in a terra, è oculve a ropa di a casa.