Cerimonii matrimoniali in u nostru tempu

In i primi tempi di i nostri aviani, a festa era una seria di rituali complexi è impurtanti. Uni di elli sò ghjunti u nostru tempu, ma in versioni più avanzati. Oghje, una festa hè una festa chì tutti si organizza in cunfuranza cun i so sapienti, i desideri è l'opportunità. È i rituali, in a maiò parte di i casi, sò solu una aghja piacevule à una festa felice. Ci sò assai tradizzioni è rituali di cunmessu: cunnuscenza di famiglie, bachelor party è gallina, u prezzu di nozze , u maritu è parechje altri. Ci anu da scrive in più di dettu.


Moderna costumi di a boda, tradizione è rituali

E assai tradiziunali cunnessi cù a matrimonii anu avutu a vita muderna. Cusì, prima di a celebrazione, i genitori di u ghjovanu avè acquistatu. In questu ghjornu, in a tavula di festa, i parenti discurbe u dettagliu di l'avvenimentu, a so urganizazione è e dispunibule materiale. Una altra tradizioni famosa hè u stag è gaddina festa à a vigilia di l'avvenimentu solenni. Hè cresce chì per questu modu, a sposa è u sposu dive esse adesius à a so vita di u bacheloru, è preparanu pè a famiglia.

Unu di i rituali di cuncettura maiò, pertinenti in u nostru tempu hè u rescante di a sposa. Per piglià a manu è u cori di u so amatu, è ancu di l'appruvazioni di a so sposa, u sposu devi spertu certu teste. In ellu hà bisognu di mostrarà a so intelligenza è forza. In prima, stu ritu hè accettatu assai seriu, è u sposu, chì ùn pudia micca pruvucatu, ùn puderianu senza nunda. Avà hè cuncipimenti cimiteru cume.

Hè assai impurtante hè a festa di u ghjovanu. Hè u scopu di u maritu è ​​a mòglia per riunite in a face di Diu.

I signe di signori è cerimonii

  1. U sposu ghjustu ghjustu à u locu di registrazione di u matrimoniu in i carchi. Un modu cumuni pòrtanu di una parting rapidu.
  2. In u porch di l'aghjuntu, i ghjovani averebbiviu champagne, dopu à quale, dopu avè un desidernu, per rumpiri l'occhi.
  3. Dopu dopu abbandunà l'OFICINA REGISTRY, i ghjovani sò sbrizziati cù granu o petali di rosa, per chì a so vita hè ricca è bella è bella.
  4. U sposu hà necessariu a purtassi a so sposa in u ponte per viaghjà cumprà tuttu a so vita.