Rituali per u vechju annu nantu à i soldi

Dapoi u tempu anticu, u vechju annu hè cunzidiratu un tempu ideali per a fortuna. Parechje persone passanu parechji rituali per vede u so avvene. Se vulete migliurà a vostra situazione finanziaria, raccumma di riti di ricchezze per u vechju annu. Hè nutate chì tutti i rituali prisentate in stu articulu sò effettuali in altri partiti d'annu, postu chì questu pezzu hè una energia assai forte. Per piglià u risultatu dumandatu, hè impurtante di observà u sacramentu è di ùn dì à nimu di l'appellu à a magia. Hè impurtante durante a soru di micca esse distractatu da qualcosa è ùn mancanu micca u rituali. Sugualmente impurtante hè una forte fede chì vi permettenu à realizà i vostri piani.

Ritu per u novu annu nantu à i soldi da cera

Per attruverà u flussu di cash flow, debite bisogna un talismanu. Pigliate a chjesa di a chjesa, stalla un pezzu di questu è funnuleghja, perchè pudete fà un picculu pastiche. Dopu chì ci hè necessariu di scriviri u vostru nome à un latu di una peda bianca, è da l'altru - u numaru di a vostra nascita. Per stabilisce u valore necessariu, aghjunghjenu tutti i numeri di a vostra data nata. Cunsiderate l'esempiu: 25.05.1975 da quì ci avemu ottu: 2 + 5 + 5 + 1 + 9 + 7 + 5 = 34 = 3 + 4 = 7. A figura fatta è hè necessariu di mette in un talismanu. Dopu quì, copre u pastellu da a cera nantu à i dui i latiti cun muniti. Avete duverebbe guadagnà l'amuletu prumessu cun voi durante u ghjornu dopu, è poi, fate mette in un locu induv'è puderebbenu sordi o oghjanu in a vostra billetea.

Money Rite per l'annu novu annantu cù Lettres

Per fà ssu ritu simplici, avete bisognu di cumprà dui persi identitariu. Un signu per enviaru à a chjesa , è una altra - à l'indirizzu. In ogni metru putu soldi, è a summa ùn importa micca. Traspendu lèttere in u cartulare, dichjarete sti paroli:

"A quale a chjesa ùn hè micca una mamma, perchè Diu ùn hè micca un patri".

Sicondu l'infurmazioni esistenti, se ogni cosa si facianu bè, i soldi vi anu "appiccicate" à e to mani.

Ritu di ricchizza annantu à u vechju annu cù l'acqua

U rituali deve esse cummessu annunziatu da a matina nantu à u 14 di ghjennaghju, quandu tutti i membri di a famiglia sò sempre di dorme. Pigliate qualsìasi cunghjuntu di metallo è u so cumpagnu acqua. Dopu quì, doblegate i vostri ditte, per quessa, cum'è s'ellu si sarete battezi. Purtate a manu nantu à l'acqua è pigliate u cruci, intesu di dumane à Diu per a prusperità. Hè mpurtanti ripetiri a dumanda puntuale 12 volte, quanti misi in un annu. Allora cruciare cù a stessa manu, è scuzzulate tutte e corniche in a casa cù l'acqua è valdi u liquidu restante annantu à u limitu.

Ritu per l'annu novu nantu à carta

Per un ritu simplici, avete bisognu à piglià un pezzu di carta è scriva nantu à a vostra vogliia à a materia di materie. Hè impurtante chì a richiesta hè chjara è curta, cusì spicca una quantità spicìfica è u tempu. Sò micca bisognu di dumandà à milioni, è chì hà cuminciatu nantu à a so ghjustu dumane, tuttu s'hà da esse solu reale. Cogliuncia una carta di carta è mette sottu à l'arbre per a notte, è u ghjornu dopu à u lettore rimette.

Ritu di attrachjonu soldi per l'annu novu

Stu rituali putente, chì prumova a situazione finanziaria. Per u so dutttamentu, avete bisognu di cumprà un barche di petit bateaux, ma per salvà soldi pò fà. In questu casu, utilizate un carta brillante. U bastimentu hè cumminatu di muniti, sfarenti decorazioni, dolci è grani, chì da l'antica è un simbulu di ricchezza. Hè impurtante di penserà dinò u moneta è di i vostri bramei à fà un "magnetu". Se vulete cumprà un appartamentu, mette una chjave in a barca. Pone a nave in un locu impurtante è di decorate l'ambienti circunvicliu cù ghjoculi differenti, pioggia, etc. Duranti i vacanzi, passanu "ricchezza" è pensanu à u desiu.