Crimean Schizandra - propietariu utili è contraindicazione

Schizandra di Crimea hè una pianta perenne, una semi-arbustula di a famiglia di fiori labial, chì si sviluppa nantu à u territoriu di u Crimeanu (principarmenti in piaghja pedriali). U nomu scientifica di a pianta hè u ferru di Crimeanu, è in u populu hè spessu chjamatu ancu u tè pastore, u tè di Tartaru. Per a prima volta, i grezii antichi, chì vènsenu in a Crimea, iniziu aduprate i pruprietà utili di Grasshopper Grass. Tè deliciosu è aromaticu, cottu nantu à a basa, hà veramente un efectu benèficu nantu à u corpu, salvendu assai malatii, chì hè cunfermatu da studià a cumpusizioni di a magnolia di Crimea.

Composizione Chimica è Prugetti Medichi di Schizandra Crimea

Per a scopi medichi, appieghjanu a superficia terza entrata di a pianta (foglie, fiori, zucchetti, sementi), in quali si trovanu li siguenti sustanzi basi:

I ingredienti di l'ingredienti prupizianu pruprietà utili di a pianta, chì sò:

Inoltre, a pianta pò esse dichjarà effettu:

Cumu per piglià Schizandra Crimea?

A manera più faciule di utilizà a pianta hè di utilizà l'infuzione preparata (tè). Per culle l'arbe, fate un litru di acqua fogera 15 g di materia prima siccata è infuse per 10-15 minuti. U vinu ricumandatu pò esse cunsumu solu in u cuntu di tè 1-2 vetrichi un ghjornu, preferibile in a mattina (perchè Schizandra reviguri, dà forza è energia). A stessa infuzione pò esse usata com'è agenti esternu (per compressi, poultices) cù morbidi, feriti, ardenti.

Contraindicazioni à l'usu di a vid di magnolia di Crimea

Cum'è tutti i piani medicinali, a magnifichi di Crimea di magnolia ùn hà micca solu propietate utli, ma ancu contraindicazione, chì include:

Se ùn piglià in cuntra contraindicazione, l'usu di a magnolia di Crimea ùn hè micca solu benefiziu, ma ancu per dà di u corpu.