Una cuspirazione, se u dirittu hè urgente bisognu

Ci hè quì situazione chì avete bisognu d'urganisantemente una certa quantità di soldi, è l'opere chì pudete truvà, ùn ci hè micca solu. In questu casu, pudete aduprà magia è realizanu un rituali . Ci hè parechje cunspirazzii è preghje, se u dirittu hè urgente bisognu, chì pò esse usatu in ogni mumentu. A cosa principal hè di utilizà a magia, in a presenza di una creda inescamu in un risultu pusitivu.

Una conspirazione efficae, se u dirittu hè urgente bisognu

I migliori ponu esse precisamente, per esempiu, per una compra prus vantabiliusa o pè trattamentu. In questu casu, un ritu simplice aiutarà. Hè necessariu piglià cinque chjassi di a church, chjama è leghje una trama:

"Jesucristu, spiranza è sustegnu, a Maria vergine Maria, sustegnu di Ghjesù, passava u celu, sacchetti di soldi purtatu, sacchetti aperti, u soldi fussi salvatu. I, u servitore di Diu (per uttere u mo nomu), camminò davanti à pienu, cullegiu soldi, purtatu a casa, candele chjucu, u dete à u mo stessu. Candele, brusgiate, soldi, venite in casa! Per sempre è sempre! Amen! "

Dopu a cuspirazione, hè cunsigliu chì vede à i flames per un tempu è pensate à i soldi. E Candele ci vole à crepacallu. Cinder cullighja è mette in una purse. Seranu da travagliu cumu un talismanu per attruvaranu e merchisce materiale.

Una forte cuspirazione, se u dirittu hè urgente bisognu

Cù l'aiutu di stu ritu, pudete truvà un modu da una situazione difficiliità è truvà novi fonti d'ingudu. Vale a pena per preparà dui candele di culore virtuali, postu chì questu culore hè cunsideratu cum'è soldi. Accussì à a mezzanotti sò bisognu à esse illuminati è fighjenu a flame, lettu a conspirazione più forte, se u dirittu hè urgente bisognu:

"Signore Diu, Ghjesù Cristu, aiutanu à truvà aiutu! I slaves andonu sinu à u celu, si ne stavanu arriccutu di sacchetti, avianu un saccu di saccu. Questi sacchetti aperti, soldi tutti sò caduti! Puderaghju quì scalpava, cullò tutti i soldi è a purtonu in casa. Cremate i candele per andà in casa. Amen! "

Repetite e parolle magichi trè volte, è lasciate i candele. Utilice e cinders com un amulet magicu è i purcaghji in u vostru billetine.

Una cuspirazione, se una big summa di soldi viaghja bisognu

L'efficazione hè u rituali, chì hè megliu spentu nantu à a nova luna. Hè necessariu avvicinà quandu ùn sò micca nuvole in u celu è l'astri sò chjaramente visibili. A mezzanotti, per andà in u duminiu, pigliate cun voi un grande legnu è 10 munti bianchi è d'oru di duminii diffirenti. Anu bisognu di preparà un saccu pezzu di u tatu naturali naturali, chì hè cunsigliatu di cose cun un fille rosse da u perimetru per scuntene e spiritu maligni. Pudete soldi in questu.

À a riva di u paisolu, deve selezziunà ogni arbre senza fruttu è abbracciallu. Poi cuntu a trama:

"U mo zitellu, u mo fratellu o sia, cumpassione, mi piace u gustu è cunfortanu. Càlmi a mo ànima, siccà i me lacrimi è pat patrone ".

Ancu più abbastanza forte l'arburu, mentri ùn si firmàvanu per trasfurmà a borsa, dì qualchissia:

"Da a mancanza di soldi, u mio arbre, salvà. Quante astresa in u celu bughju, cum'è e foglie ùn pò esse cumminde nantu à a vostra corona, chì ferma fermu, perchè u mo soldi in oru, d'argentu è di carta micca trasfirrati. Sì, perch'elli anu accumminciate è multiplicate. A mo parolla forte! Amen! "

Pigliate da u sacchetta sette muniti, ammuccianu sottu à l'arbre, è invece poni u listessu numaru di foglie. Mantene a borsa in un locu secretu.