Ritu annu d'annu cù u desideriu

L'annu novu per a maiò parte di a ghjente hè a festa più longa è magica, è, sicuru, assai pensanu chì i so aspettu intimanti è i so brami, cuncipitu in sta notte magica, necessariu vanu. Dapoi u tempu anticu per u persone di l'annu anu utilizatu parechji rituali è cungiule per riunioni.

Rituali di u annu cù u desideriu

Parechje persone creanu chì ancu u ritu simplice aiutà à fà un veru desideranu, cusì cunzidira parechji riti di l'annu, chì aiutanu à l'implementazione di l'enigmaticu.

Per fà unu di i rituali più antichi per u desideriu, preparanu un pezzu di carta, partiti è un pezzu, per stu rituali, avete ancu bisognu di champagne, ma secondu sintendu in u tabellu d'altru annu. Dunque, sottu a battaglia di i campani scrive nantu à a partita u vostru bramatu, poi aghjunghje rápidamente a carta è creme. Aschiri anu spressu in un vinu di vinu cun champagne è una vulella per bevande, pensendu à ciò chì vo avete scrittu.

Inoltre, per cumprende u scopu in u novu annu ci hè una cuspirata forti, durante a battagghia di i campani ùn hè necessariu solu per esse accadulatu, ma dinò per scrive à carta, quale duveranu esse spustate in un tubu, allu u filu rossu è oculatu. Allora, queste sò e parolle magichi: "U lampu scurciarà di ghjustu, bona furtuna, bona metterà in casa, è cusì l'annu sanu. E averebbe in casa ùn hà micca travagliatu. Viiu, vi travagliu, prege à u Signore di Diu.

E bè, i lochi sottu u novu annu per migliori aiutanu à aiutà a vostra situazione finanziaria. Cusì, per esempiu, l'1 di ghjennaghju, vai in a buttone è fate u primu, ricevutu per u cambiamentu di partenza, mette in un pezzu di fascia è oculve in un locu illuminatu. Ogni leve di a luna crescente, cacciate un pote è dicenu e parolle nantu à questu: "Cum'è a luna in a notte crescita, perchè mi mo soldi crende. Cumu u mese in u celu di notturna arriba, cusì u mo soldi in i mio butte vene. Amen " . In a nova luna hè necessariu di entruttà a vanda, è nimu hà bisognu di sapè.