Chì cunsultura è leghjite nantu à a nova luna?

U crescita di a luna representa l'energia di u crescita. Conspirazzi per a nova luna, sò designati per riceve o sviluppà nunda. Ci hè ancu e opcions militanti à acquistà un novu amuri è d'apre a un affari.

Chì cunsultura è leghjite nantu à a nova luna?

In generale, durante stu piriodu, pudete duverà diverse riti chì anu destinatu à crescente o rinfurzà alcuna, per esempiu, a salute, a ricchezza, l'amori, etc. Pudete ancu fà un desidernu è leghje a cuspirazione in a nova luna per a bellezza. Pudete utilizà ghjunte diverse per i rituali. Spessu hè in rituali cù a luna chì l'acqua hè utilizata, perchè ùn hè infurmazioni chì anu una energia simili cù un satellita di a terra. Un altru cumpensu impurtante hè u focu (chjamata flame), chì aiuta à rilassate è intimi in l'onda necessaria.

Duranti i rituali, bisogna à apuntalà tutte e dispusitivi è si ferma sola, perchè nunda interferiscenu o distraisce. Hè impurtante di liberà u vostru capu di qualchi pensamentu è crede chì tuttu sera ghjuntu.

Conspiracy in a luna nova per l'amore

U rituali deve esse completamente naked. Pone un cuntainer d'acqua in fronte à u specchiu. Aggiunna oliu rosatu aromaticu, posa una candela rossa. Luce è dice questi parolle:

"A rosetta sottu a luna chì hà fistuta, feci, feci, faciva diventà una bellezza, è truvò u mo amuri. Luna, porta u sposu à a porta. Amen. Amen. Amen ".

Ùn fighjate micca in u mirroru, fate u corpu cù liquidu. Dopu lavbe l'acqua è un periculu di a porta, ma solu da u cantu di a strada, è ancu annunzià una quantità limitata à a porta. Pone u liquidu restante sottu u lettu. Hè ricumandemu per aduprà pètali rose in un vaso. Se ogni cosa hè fatta correctamente, in un corpu di tempu ùn ci hè una chance per scuntate una persona degna.

Conspiracy in a nova luna per a ricchezza

Cumparammi i pepite. Hè impurtante chì u vende era una donna è ùn piglià u cambiamentu. À a tavula, pusau un chjuche nuvellu. Pigliate un restu, ma solu una chì hè stata utilizata da una sola persona, è circà un cìrculu nantu à u sciarile. Poveri u papavu in elli è lascià à un capu finu. Cù u coddu di l'anellu di a manu diritta, discepta una croce nantu à a papavera è dicenu questi parolle:

"In u mare, nantu à l'oceanu hè una sola isula.

Ci hè a terra nantu à l'isula.

Ci hè u Signore Diu, a mamma di Diu è I.

Avvicinassi più vicinu, aghju davverdu davanti à elli.

Mamma di Diu, Vive nantu à a terra,

Aghju pigliatu u pane in i mo mani, pagatu u pane cun soldi,

hà purtatu soldi in a purse.

Senza soldi, ùn saria micca da alimentazione,

U vistitu ùn sò micca tissuti, candele in a chiesa ùn esse micca vendutu.

Dàtene, Signore, quantu papavua nantu à questa bufanda,

tanti soldi in u mo billet.

Cercuu e mo parolle, cercate u mo casu.

Chjave, serratura, lingua. Amen ".