Perchè u sonnu di una croce?

A croce hè un simbulu chì apparissi in tempi antichi. Hè chjeru, cum'è una cumminazione di 2 contatti, u bonu è u male. A croce porta un grandificante impostu di energia, cusì à spiicà è cumprende cusì u sogni in u quale a croce vi vale di ricurdà tutta l'infurmazioni assicata cù ellu.

Perchè u sonnu di una croce?

A cruciata d'oru hè un simbulu di u fattu chì vi face facenu l'scelta entre i vostri interessi è i pezzi cercani. Sì a croce vistu in un sognu sò ardenti, aspittà d'esce per u periculu. Un intresu di so cumpagnu vi ricumandemu chì vi monitorete a vostra salute, cum'è a negligenza pò esse riescivi à prublemi seri. Una cruci invirita prumessa di cummattiri pi l'interessi, è finiscinu bè per a vostra felicità.

Chì hè u sognu di una croce di lignu?

In questu casu, u sonnu diventenu a creazione di carriera o una nova rilazioni romantica. Sì a cruci hè stata sospita nantu à una catina d'oru, questu hè un avvistimentu nantu à a pussibilità injustice.

Perchè sò sognu una cruciola?

Un tali sonnu hè un simbulu di u fattu chì avete da so avere è avere l'accadenza accolta. Pruvate di abbandunà u passatu darrere è senza "bagagli negativu" per avanà. A cruciella tena hè un signu chì deve a pena cambià u vostru cumpurtamentu è fà più boni cumete.

Chì ghjè u sònniu di una croce broken

Se avete vistu una cruccate rottatu, hè un tipu d'avvistatu chì vo site in periculu, perchè oghji u prublema hè finita è tuttu hè bella. In questu casu, a croce, perchè era, pigghiaru tutti i negattivi nantu à ellu stessu.

Chì ghjè u sònniu di una cruci di ferru?

U sònniu in quale avete vistu una croce di ferru hè un simbulu di pacienza chì avete bisognu di risolve i prublemi. Ancu se vi diciaraghju chì ci hè una persona in a vita chì pudete cunfidenza.

Perchè u sonnu di porte una cruciera?

Un sonu simbulizeghja chì in a vita verita chì hà pigliatu ind'è troppu cose. Forsi qualchissia di l'ambienti eccessivamente utilizate a to buntà. U sònniu chì averebbe infurmatu chì hè ora di reste è aprendu di dì "nè" à certi persone.