Sguassu di u danni di l'ova in notte

A ghjente in un locu di l'còllera sò pronte per più di vendetta. Qualchi anch'elli turnate à magia negra è mandonu un sbagliu à i so nemici. U modu più efficafanu à ridette di sta influenza mágica hè di scambià l'ovu.

Parechje persone si dumandassi perchè stu pruduttu era fattu, è micca un altru. In fatti, tuttu hè assai simplicità, un ovu cru hè un material biologicu chì pò assicureghja a negativa esistenti.

Cumu cuntrollà è sguassate l'aria cù i ova?

Un ritu simplice ma efficau pò esse realizatu da a vittima è a so parente. Pigliate un cane sicuru ordinariu, pour acqua in quì è prestu l'ovu in pienu. Manteva u cuntinuu nantu à u chambiu per trè minuti. Durante questu, pressu a to quattru firmà contr'à u vostru pettu. Allora pigliate u cuntinuu à ogni chakra, persistendu vicinu à ognunu per un tempu. Pò u cane sottu à u lettu in u locu induve a crescita, per a notte. À a mane dopu vede u cuntenutu di u cuntinuu, se l'ovu, cambiatu in u culore, ci anu parechji filamenti strambi o qualsiasi altre cambiamentu, cusì u negativu hè presentu. Ovu pour à u bagnu, lavbeci trè volte. U bancu duveranu esse spustatu.

Per aduprà a rimolta di u discu di l'ovu di notte, hè necessariu di rializà u rituali di sviluppà. Prima, fà a pulizia in a casa è cammina longu u sole nantu à a stanza cun una candela chjucu. N'avutru bisognu di battizà ogni rùbbrica è leghjite una prichera, pudete "u nostru Babbu". Posa à pusà à a tavula, chjama una candela di a chjesa è pigliate un vetro in acqua chjaru. U lampèndusi danni da un ovu vi si deve esse realizatu da una persona estrema. U prugettu di piglià l'ovu in a so manu diritta è u roll in a so testa, movendu in u dizziunariu. Ci hè parechje volte. Dopu à questu, l'ovu deve esse arruspugliatu in u so spinu è muvimentate da a spine. Sì a persona, in quale hè dannu, sintìa un dolore in quale parte di u corpu, in questa zoni hè necessariu di rotà l'ovu più intensivement. Duranti u rituali u parente résenu "U nostru Patre". Dopu questu, a persona cù danni averebbe sfrigherà l'ovu in u vetru cù i so mani. Allora analice u cuntenutu:

  1. A proteina è a catina cascate à u fondu - ùn hè micca danientu.
  2. Se ci sò stirpi di a proteina, ci hè danù. U numaru di bumbuli è a durata di u filu indicanu a quantità di a ferite.

Un bicchju d'acqua deve esse lasciata vicinu à a testa di u lettu, è in a mane pour u cuntenutu in u bagnu. U vetru deve esse descarta, è per ogni ritu ritu usa un novu navi. Per rinfreserà l'alza è l'ochju perchju cù un ovu, hè necessariu di ripetiri u rituali di una settimana. In u risultatu, l'ovu ci vole à esse puliti è senza alcunu cambiamentu.