Conspiracy d'annu - rituali per a ricchezza, sughjendu soldi

L'annu novu hè un periodu di magia, magia è rializazione di i desira. No wonder, per decades, ci hè statu cungiuli d'annu, ogni tipu di rituali per a ricchezza, attraversu soldi, bona salute, successu è altre cosa. È per esse attu, hè impurtante per ricurdà uni nuce.

Ritu per l'annu novu nantu à soldi

  1. In nisun casu ùn pò micca vedutu l'annu novu cù borse. Hanu da esse impiillatu di documenti, frutti è ancu e muniti.
  2. A festa di l'annu face in vestiti novi, è in a primu settimana di ghjennaghju, hè impurtante imponente nantu à tutte e più belle è preferibbilmente novi. Inoltre ùn hè micca fora di locu per portà l'oreju, simbulizendu a ricchezza è a prosperità.
  3. È sta parolla di u novu pò esse realizatu per Natale. Quandu a prima stella prisenta in u celu, tutta a lume di a casa duveria esse extiguata, è nantu à ogni canteraghju incassata da candele. À a finestra chì vene à u livante, risparmiamu è leghjite u seguente: "Gloria à l'Altìssimu! Angeli glurificà! Dopu tuttu, Cristu nascì è u mondu si raligraranu. A gloria di Diu hè persa è ùn ùn micca scuppiesti, ma aghju u soldi di l'argentu! Amen " .
  4. A tavola festiva avia avè 12 platti. Tutti rapprisentanu rimi, prosperità è benessiri.
  5. In quantu à l'annu novu, è in u periodu da u 1 à u 14 di jinnaru, bisognu di sussurà trè volte per ogni nutrimentu è di bè: "Signore, salvame, (nome)! Signore, aiutatimi, (nomu)! Signore, dà permessu, (nome), di vende l'annu dopu in abbundanza è a salute. Amen " . Ùn bisognu di u battèsimu di trè volte à prughjettanu questi paroli, è l'alimentu dopu.
  6. Un ritu efficau per l' annu novu per attruverà a ricchezza hè a seguente: L'arbre di Natale hè aggratu cù i bills di soldi, è sottu, ùn si micca scurdate di fà un pocu di muniti, chì deverà invià a prosperità in u novu annu.