Chì ùn pò micca esse fattu nantu à un domu perghjitu - perchè dumandà u pirdunu, chì deve esse rispostu?

L'infurmazioni nantu à ciò chì ùn pò micca esse fattu nantu à un ghjuridicu pardunatu, è chì pò è ancu esse necessariu, hè utili à e persone chì vive d'accordu e regule di l'egliu. Certi tradiziunali sò assuciati à stu ghjornu, chì si sò furmati in tempi antichi.

Chì significarà a festa di u praticatu u domicile?

Prima di l'iniziu di u postu più rigudu, u praticatu domu di celebrà. In questu ghjornu, sicondu a tradizione, a persone di scoloveri à l'altri, per i pussibbili offiżi, l'atti cumminati è i parolle detta. Scrivite ciò chì significa di u pardunamentu di u domicile, hè vale nutà chì hè necessariu per preparà per ingressà à u rigore di più strettu è intrì cù una ànima pura. U scopu di queste festa hè u pardunu u prugettu. A persone hà bisognu à u so orgogliu personali, riniscende, è truvate a forza per dumandà u pirdunu, è perdone stessu.

Assicurò à Diu - perchè chjamatu?

A tradizione cumincià à celebrà l'annunziu di circa 2 mila anni in Egittu, quandu anu truvatu babbu è a prutezzione di Maria è Ghjesù, amparatu da u rè Erode. Perchè l'esse l'Orthodoxie si spargiu in tuttu u paese, i monasteri principiavanu à aperta è i tradizioni cuminciaru à esse furmatu. Ci hè sta celebrazione è un altru nome - u ghjornu di l'esiliu d'Adam. Ddiu hà espulsu Adamu è Eve per l'attrazione perfetta è a disprezzione di l'admittenu a culpabilita perchè u so orgogliu è tossezza. Questu insegna nna pirsuna di nun ripetiri u so sbagghiu.

Truvate per chì u perdone hè dumandatu u pardunatu u ghjornu di u ghjornu di u pardunamentu. Hè bisognu di un fattu storicu chì, prima di i viande, i monacchi passati in suldati in solitude per pricà è preparanu pè a Pasqua. Hà capitu chì una longa stanza in u salvaticu hè periculosa è ci hè un risicu chì tutti ùn ponu tornà a casa, è quandu si abbandunate, elli dumandinu averemu adiu à i fratelli è dumandanu un perdonu.

Chì ùn hè micca permessu di un pennittu Domenicu?

A genti si soli celebrà a fini di Shrovetide bogantemente cù canzone è dances, ma a Chiesa Ortodoxa ùn tappighjate micca di questu. Ci sò parechje rigulazioni riguardu à ciò chì ùn pò esse fattu di u pardonu u domicile, finu à questu tempu si deve fà tuttu u cori, cusì exclucione i puzzichevuli e parolle. Ùn hè cunsigliatu per fà u travagliu fisicu in questu ghjornu, per esempiu, per lavà è per lavà, ma pudete apprezzate un alimentu. Ùn hè impussibili annantu à l'ultimu ghjornu voltu à Pasqua per andà finu à late tard.

Serà interessante per sapè ciò chì si fa in pace perdone, invece, per quistione per u pirdunu:

  1. Tradizionalmente, a persone cumincianu questu ghjornu cù un viaghju à u tèmpiu per pricà per i pani viventi è partuti. In i chjese, u prelitu à i credi espresenu una parazione è a ghjente demande pirdonu da ellu, riferite à u Signore.
  2. Longu da l'ultimu ghjornu prima di u fast, e persone anu necessariu lavatu in u bagnu , pruvatu di limpià u corpu è l'anima.
  3. Una altra tradizione interessanti hè di mette babies sottu un pillow of candy o apples. Hè stata creuta chì questu sarvà salvatu da u famu di tuttu l'annu.

Chì ùn pò esse cunsatte à un domu perghjitu?

Questa ghjurnata finalizate a preparazione di i believers per a Great Quaresma, in quale a persona ùn deve rimette di manghjà nutizia d'urighjini animali. L'ultimu ghjornu di a simbulu di pancake, i prudutti di carri è carne saranu spurtati (ma questu hè fatta da u primu ghjornu di Shrovetide). Una altra regula - i restos di l'alimentazione senza un'atica dopu à a cena cun l'animali o u tradimentu di u focu.

Se vulete sapè ciò chì hè manghjatu in u domenu Faraone, hè cusì cumu di frittura di pancetti per u colazione, ma à lunchbu pudete manghjà diverse prudutti di u lettini, per esempiu, casgiu, furmagliu, crema agria è fritteri. Inoltre, pudete puru cocinari platti da pesci, verdura è ova. In i tempi antichi, l'ultimu platu chì a ghjente hà fattu è manghjendu nantu à u Diu santu hè l'ova fritta. Oghje sta tradizione ùn hè raramente micca osservata.

Chì ùn puderebbe beviu in un domu perghjitu?

Ci hè pruibbe chì tocanu micca solu e caratteristiche di nutrimentu in questa ghjurnata, ma ancu l'usu di e bevi. Scuprennu ciò chì pò esse aduprà nantu à a festa di u prigione domu, hè impurtante nutà chì in quellu ghjornu avete bisognu di eliminà l'alcooldu è sta regula hè osservata in tuttu u postu, salvu indulgences à u weekend, quandu puderete bevi un vinu pocu. Sì avete interessatu in quellu chì avè bivellu nantu à u domenu Perdivatu, cusì, in questu ghjornu hè solu l'usu di u te, un nuddu o compota.

Chì ùn pò esse dichjaratu nantu à u ghjornu di perdunatu?

In queste festa duvete bisognu di pruvà à guardà di tuttu u male è negativu. Questu hè micca applicatu ùn solu à i parolle, ma ancu per i pinsamenti. Un piccatu entra in cunflitti e dicenu insults à e persone. Hè bisognu di capiscenu ciò chì dicenu in un ghjuridicu pirdunatu l'uni à l'altri, perchè duvete esse scusà, è ùn deve micca dettu tuttu u dettu, è pudete dì "Dunaume". A cosa principal hè chì deve esse sinceri.

Se ùn ci hè micca pussibilità di rimbientu, circà l'ochji di una persona, pudete chjamà o simule scrivate una lettera cù spiegazioni è una dumanda per entendre è pardunà. Un altru puntu impurtanti chì tenete cura hè chì avete bisognu à risponde un domu perghjitu, quandu una persona pede u pirdunu, è cusì, a megliu risposta hè "Ddiu pardunò è pardunò". Inoltre, unu deve dumandà u perdonu in regula.