Cumu preparanu a Cummunion?

A Comunioni hè unu di i sacramenti più impurtanti di a chiesa, quandu i cumandanti cumuni cu u corpu è u sangue di Cristu. In a chiesa, per mezu di e Porte Reale, u prete saccu u pane è u vinu, chì simbulizeghja u Corpu è Sangue di Diu. Grazie à l'utilizazione di sti prudutti, una persona si avvicinavanu vicinu à i putere funzioni.

Cumu preparanu a Cummunion?

A questu avvene ci hè bisognu à preparà in anticipu è cumprendi certu cundizioni, postu chì a disubbidenza pò esse perceivedu di l'omnipotente com'è u piccatu.

Cumu prutezione bisogni per a Comunioni:

  1. Una persona hà da esse cuntzente di u significatu di ciò chì succede. L' obiettivu di u Sacramentu hè a unioni cù Cristu è a purificazione da i peccati. Se ùn ci hè nudda cuscenza di tali significatu profundo, hè megliu micca per andà à u serviziu.
  2. Di grande impurtanza hè a prisenza di un desideriu sferente per esse unicu cun Cristu. L'esistenza di pensi dolci è l'ipocrisia duranti u Sacramentu ponu averebbe cunsiquenzi grave.
  3. Un cumprendimentu cumu si preparanu prima a Cummunion è a cunfissioni, hè vale de menziulà nantu à un componente impurtante - u monicu spirituale. A persona di crede sia scritta da l'ingerimentu, l'odi è l'altri qualità negativu chì interferiscenu in vivere in felicità è in armunia cù sè stessu.
  4. A persona chì vulete piglià a cummunione ùn anu micca viola i canoni di l'esilii è i mural.
  5. Un creadoru duverà sempre sottu per pruvate nimicu, resistenza à e tentazioni è i peccati. Hè impurtante per guardà i cumandamenti è fà e boni scorsi.
  6. Fighjendu cumu per preparà a cummunione in a ghjesgia, hè necessariu di riguardu à a nicissità di aderiscenu à u liturgiu veloci. Ci hè chì da a mezanotte prima di a cummunione ùn pudete micca manghjate o bè nunda, perchè toccu à u Capicci hè necessariu nantu à un stomacu vacanti.
  7. Un altru cumpunente di a preparazione pè a Comunioni hè a cunfissioni . Per andà in una accultura personale cun un capistenu pò esse a notte prima o à a matina, pocu prima di a liturgia. Sì a chjesa hè assai carricu, per esempiu, prima di qualchì festa, pudete andà à cunfissioni uni pochi di ghjornu prima di a cummunione.
  8. Una altra regula chì si fa a quantu a preparazione per a cummunione hè di seguità à a vita corpuscule. Ùn hè cunsigliatu durante i ghjorni di preparazione per entreceta è per esse u vostru energia nantu à follazioni. Hè megliu per andà à a chjesa è adurà, è ancu per pricà à a casa. Assicuratevi affidà à u sdegnu in u manghjà, senza cioè menu di a carne è u latticiu. Ci hè una regula: cume più una persona hà pigliatu a cummunione, u menu di u corpu postu duve dura, è vice versa. I ghjente chì piglià a cumunione per a prima volta, è quelli chì ùn anu micca osservatu posti longu, prima di a Cummunion sò animati à limità di manghjà in una settimana.
  9. I servizii di Communion, chì sò in a ghjesgia, aiuta à preparà a cummunione. Hè ricumandatu per vene à u serviziu di a notte prima è preziare cù altre cridenti. Ùn vi scurdate di a preghiera di casa. A l'ora di solenni è prighera à l'oghje, unu deve aghjunghje lettura di tali canonichi: penitential à u Signore, un servitore di preghjudiziu à u Most Holy Theotokos è un anghjulu à u tutore. À a vigilia di a liturgia, unu deve leghje l'aderenza à a Santa Comunioni.
  10. L'ultima regula di preparazione hè a limpeza di u corpu. À a vigilia di un omu è di una donna ùn deve rinunzià cuntattu sessuale. Ùn hè cunsigliatu per a cumprissioni cumunione cù l'omi chì anu un spartitu involuntariu à a notte, è di donne durante i ghjorni crìtici è in 40 ghjorni da a nascita.

Parechji parsone sò sempre cuncernati cun a quistione di cume preparà a cummunione cù e donne embarassada. In fattu, u prucessu di preparazione ùn hè micca pricisu di l'altitudine. Solu solu bisognu di i cuncetta di u corpu femminili è a cundizione fisiche.