Cumu ùn sguassà i saldà cù a menstruazione?

Quandu ci hè un purgamentu pisanti di a menstruazione, e donne anu una quistione di manera di firmà. Ci hè dettu chì, in regula, questu fenomenu hè un signu di a presenza in u corpu di una violazione. Fighjate una curiosità in questa situazione è pruvà risponde à a questa nantu.

Chì ci sò e cose di i saldatura pisanti durante a menstruazione?

Ancu prima di prucede à qualsiasi attività, hè necessariu di esse pricisamenti u tipu di purgazione, i.e. S'ellu hè u sangue da l'utru o una sola mancosa menstruale.

L'apparenza di sagnu pò esse da a prisenza di e seguenti malatii in u corpu:

In regula, cù un fenomenu patològicu, a purtata hè assai abbundante è prolongada. Inoltre, quasi sempri situazione tali sò accumpagnati da forte u tristu in l'abdomeni più minimu, chì à tempu pò ancu esse radiati à a regione lumbaru.

Inoltre, in u tempu, a cundizzioni di una donna passa di deteriorà. Ci hè una palurizza di a pelle, di malatia è marvaglianza, i vuleghjule vunglienu davanti l'ochji, sviluppannu fainting. In casu di dichjarazioni, es necessariu assistenza medica urgente.

Cumu ùn dettu u prufunnu i sagnanti di a menstruazione?

Allora, se u sangue di a donna hè allungatu abbastanza, ma in lotterie, hè questu quistione di simple quantità copiosu. In i listesse casu, quandu u voluminu di sangstruiu di altazione aumenta è si stallanu sempre, hè un prufunnu.

Per affecherà una tale infallazione com'è un sanguinante seculu cù menstruazione cù i coulamenti di u sangue è stàttinu, hè necessariu di prescrive trattamentu adattatu. A donna stata incapacità di fà questu nantu à u so propiu. A so cumpagnia principali hè di pruriente a so cundizione.

Perchè, per restaurà u voluminu di sangue perdutu, hè bisognu di eddu più di liquid. In questu casu, hè bisognu di limità distingue l'attività di mutivazione.

Per riduce u voluminu di sangue, una donna pò purtà à u fondu di u stomacu un pappu di ghiaccio. In ogni casu, hè bisognu di limitàmu limitaru u tempu di usà un agente tali hemostaticu.

Cumu hè trattatu stu disordine?

U trattamentu di droga per sta disordine sò solu fatti da i duttori. Prima di passà à ellu, u duttore s'insegna à u paci, pruvatu di stabilisce a causa. Si durante l'esame in u ghjinnaghju ginekologicu ùn anu micca successu, prescriva un eccorsu, faciule da a uretra, un test di sangue per l'hormone.

In quelli casi, quandu u voluminu di sangue dispostu cù altitudine minima, prescriva e droghe chì impedisce di purgà. Un esempiu di tale pò esse Dicinon, Traneksam. Tuttu tutti sò usati solu in casu d'urgenza.

Quandu u sviluppu di l'heurege durante a menstruazione porta à un patenti ginekologicu differenti, i medichi spessu prescritti droghei hormonal. Fate quelli chì sò Novinet, Jess, Regividon. A dosazione è a freccia di ricivete hè indicatu solu da u duttore.

Ancu per i scopi prufilaxichi, in più di e pilline chì ponu stopulamentu durante a menstruazione, i droghe vasocitbitivi (Ascorutin) pò esse prescrittu, è di droghe chì anu un effettu direttu à a coagulazioni di sangue - calcium gluconate, per esempiu.

Cumu cura di sparà in i menstruazione cù l'aiutu di a medicina tradiziunale?

Quandu a question si sviluppa, chì possa micca firmà l'heureu durante a menstruazione, spessu i rimedii tradiziunali sò intruti.

A più accessibule è cumuna di queste hè a nettie. Una decocu hè generale appricatu da questa aliva. Per questu hè abbastanza per piglià 1 spinafuia di foglie di legche di legche è di piglia cù un vetru di acqua fogera, insistiu à a meza ora. Bei in tuttu u ghjornu in porghje chjodesi.