Placenta brutta in a gravidanza

Idealmentu, durante a gravidanza, a placenta hà un certu grossu, regulatu da a settimana. Allora à 22 settimana di u termine u grossu di u locu di u zitellu sò da 3,3 centimetri. A 25 settimane, aumenta à 3.9 centimètres, è digià à 33 simane di gravidanza, u gruixu di a placenta hè di 4,6 centimetri.

Quandu una placenta più grossa hè osservata durante a gravidanza, questu pudite indicà a infezzjoni intrauterina di u fetu. In questu casu, hè necessariu di passà un test di sangue per a toxoplasmosis o citomegalovirus.

Sì una donna preguita havi una placenta chì hè più grossa di u normale, da questa hè una donna hè osservata da un spicializatu è u traslazioni à ultrasound è CTG. Solu grazii per esse l'esaminazioni pudete esse pricurà a presenza o assicuranza di patologii in u zitellu.

Cause di placenta dilicata

Cause chì anu influenatu à l'ingrossu di a placenta pò esse siguenti:

Conseguenzi di gruta placenta

Quandu u locu per u zitellu siveru più grossu, i calcifigurazioni chì affettanu u funziunamentu di a placenta. In u risultatu di tali prucessi, u fetu ùn riceve micca bè ossu di l'ossigenu, è questu hè influenze in u sviluppu intrauterine. Inoltre, per culpa di puvirtà di a placenta, a so funzione hormonal diminisci, chì amminazza cù a terminazione di a gravidanza o un pene prima di u terminu.

In i casi severi di ingrossu di a placenta, a morte prenatal è a distanza premature di a placenta sò pussibuli. Per ùn evitari cunsiquenzi terribili, u duttore prescriva un eccettu adattu quandu ellu suspite l'ingrossu placenta. Se i so teme sò cunfirmati, trattatu immediatamenti a malatia.