Intrauterine infection

Dui raggetti addulurati nantu à a prova, una felicità di u mumentu di a criatura di a futura maternità, i visiti avanti à a cunsultazione di e donne è assai direzzione per l'analisi .... sì, induve, esente, ma in a lotta per un solu babbu sanu, tutti questi prucessi sò simplici necessarii è avete bisognu di trattà cun rispunsabilità massima, perchè più tardi ùn esse più penoso.

Malati crunulichi di una donna, i signali di quali sò invisibili in u struitu urdinariu, puderanu "floà à a superficia" durante u gravidenza, è l'insidia di una infizzioni intrauterina piriculosa hè spessu solu un sintomu oculatu. Hè per quessa chì i medichi sò assulibile chì avè subitu una scrutiny per infestazione in l'urganizazione di u gravidenza, anche si l'expectante mamma si senti perfetta. Dopu tuttu, i so effetti duranti a gravidanza sò sfarenti - da viulazione di u so sviluppu à a terminazione di a gravidanza o a nascita di un zitellu cù formule gravi di patologia. U trattamentu di l'infezioni intrauterine durante a gravidanza hè cumplessu dovutu à a restrizzioni di l'scelta di pussibule drogu per l'usu di e femine chì incinta.

Intrauterine infection (VUI) hè a infezzjoni di u fetu o virus, bacteria, altri microorganisimi in utero (à traversu a placenta, menu spessu), o durante u passaghju per u canalu di nascita infettatu. In a maiò parte di i casi, a fonte di infizzione - u corpu di a mamma, i so malatie croniali di u sistema genitourinariu (erosione di cervix vaginitis, endocervicitis, pielonefritis, inflammazione di l'appendage uterini, etc.). À u listessu tempu, u risicu di sviluppà VUI aumenta cù infizzione primurale per un o un altru patogenu durante a gravidanza. Inoltre, cù un probabbilità minimu di probabilità, i causazioni di l'infezione intrauterine pò esse metudi invasivi di studi di gravidenza: amniocentesi, placentocenciosi, l'intruduzioni di diversi medichi attraversu u cordone umbilicale è simili.

À i patogeni chì purtanu à i patologii più serii, includenu infezzjonijiet TORCH-complex:

Fighjemu in più più dittori i tipi principali di infezioni intrauterini causati di sti patogeni:

  1. A Toxoplasmosi o a "malasetta" hè immersa da una parasita di toxoplasma, chì si multiplica in u periodu agutu di infezzione in i celluli di l'omu, avè è animali. A infizzioni spessu occure da u pezzu cù i pezzi parassiti infettati di i misgi, di a terra, cù l'usi di carne crusta, viti e frutti senza lavoro, menu spessu - cù trasfusioni di sangue. U modu di trasmissioni di l'infezzjoni hè solu trasplacentale: da a mamma à u fetu. Sta malatia parasita pò esse diagnosticita da analisi di sangue è trattamentu specificu durante a gravidanza cun un antibiotic cuntenente spiramycin, chì aiuta à reduie u risicu di l'evoluzione VUI in u fetu à u 1%.
  2. Per prevene l'infuzione intrauterina causata da u virus rubella , à l'urganizazione di a pianoforte hè necessariu di passà un analisi per a prisenza di l'immunità persistente à questa malatia. Infezzjoni durante a gravidanza, particularmente in u primu trimestre, hè assai periculosa per una mancanza di trattamentu efficacevule è l'alta probabilità di malformazioni congènita di u fetus. U risicu di u miscarriage è a morte furale aumenta à 4 volte. A penetrazione di u virus à u fetus, inclusi i so urganisimu, hè realizatu transplantatu in a fase aguda di a malatia di a mamma. Un risultatu testi positivi per a rubella prima di a gravidanza pò indicà una bona immunità à a maladie cù u so trasmissione à a zitiddina (secondu l'statìstiche, circa 90% di i zitelli soffrenu a rubella in asimptomatique) o vaccinati duranti stu pirìudu.
  3. Cytomegalovirus (CMV) hè l'agentu causativu di l'infezione di citomegalovirus intrauterine, chì pò causà patologii di l'organi internu è di u culu di u fetus. U risicu di sviluppà una FIV è a natura di u fugliu afectatu depènza da a presenza di antichi in a mamma è a durata di l'infezzione di u fetus. In a infezzjoni primurosa di a mamma, a probabilità di infeccion da u fetu hè 30%. Per quessa, e donne chì ùn anu micca antichicastru à CMV, hè cunsigliatu di monitorizazione mensili di l'anticorpi à CMV è l'indicatori d'attività infecciule, in particulare durante a gravidanza in u vaghjimu d'invernu. CMV pò esse truvatu in tutti i fluidi di u corpu, in cunnessione cù questu, pò esse infettatu da travagliu à u travagliu à u viulente, per passaghju per u canalu di nascita è ancu cù l'ambrati. Hè per quessa chì a probabbilità più alta di infezzjoni infida nantu à u primu annu di a vita di u zitellu. A persona pò esse un traspurtadore di CMV senza a manifestazioni di simulei specifichi di a malatia (u pianu clínico hè simile à l'ARD banale), ma à u stessu tempu fussi una fonte d'infizzioni, in a maiò parte di i casi cù una diminuzione di l'immunità generale.
  4. Intrauterine hè una infestazione hè fatta da u virus d'herpes simplex, chì hè generalizatu è di CMV. L'aromi di u primu tipu si realisci in quasi u 100% di l'adulti, mentre chì in u 95% di i casi, prufani i friddi. Infezzjoni di u fetus pò accade per infezzione da u cervicu, o da u sangue, chì face a placenta, u fetuu, hè carcu di a formazione di malformazioni congènita. A pussibuli morti di u fetu in ogni mumentu di sviluppu, quandu passanu à traversu u canali di partitu ricevenu una infezzjoni di circa 1% di u fruttu. U risicu di l'infezzione di un nevicatu in l'herpes genitale (l'herpesi di u siculu tipu) in a fase aguda o in casu d'esaggiramentu di a so cronica hè 40%. Infestazione primaria in u primu di gravidenza pò guidà a necessità di l'avversu, in una data dopu, cun vigilanza cuntinua di u sviluppu fetali è a so cundizione, i metudi ultrasonici pò esse trattamentu terapicuu cù antivirali (aciclovir) è droguesu immunomodulatori. In casu di scunfitta di l'herpes genitale, cesarean section hè ricumandatu. L'infezzione herpetica in i culminati pò esse manifesita da e lassatu locale di a pelle o l'ochji (ophthalmoherpes).

Diagnosi di VUI

Dati a latenza (latenza) di i sintomi di u VUI, a deteczione di a presenza di infezioni intrauterini hè difficiule, ma hè sempri bisognu cù l'aiutu di e tecnichi di diagnostichi.

A ricerca d 'ADN utilizendu u methile PCR (repertoriu di catena polimèrica) - utilizzatu in a deteczione di infizzioni di e malati di trasmissione sessuale (STD). A basa di l'studiu hè scantu da i genitori. U risultatu hè infurmazioni nantu à u traspurtadore o a presenza di una malatie infecciosa. Per accuncià u diagnosticu, secondu u tipu speculatu di patogenu, i studii supplementari sò fatti in a forma di cultura bacteriolgica è anàlisi di sangue. Anàlisi di sangue per infezione intrauterine da ELISA (enzimi immunoanàlisi) permette à realizà un studiu di a prisenza d'antichi à i patogeni infezzjonijiet TORCH, l'hepatitis B è C, HIV è syphilis. I risultati di i testi di sangue pò proporcionarle infurmazione nantu à a prisenza d'antichi urgenti di i classi M (IgM) è G (IgG). Sì ci sò esse solu antichi in u sangue in u sangue, in seguitu l'infizzione accuminzò prima di a gravidanza, u corpu hè una immunità permanente à stu patogenu, è ùn hè micca periculosa per a mamma è u fetu. A deteczione di anticorogie di a classa M indica una fase aguda di a malatia, ancu in l'absenza di manifestazioni. Se ùn ci sò micca anticorpi à u patogenu, ùn ci hè micca una immunità per sta infizzione. Dà a unicità di ogni casu, a valutazione di i risultati sò da esse fatta da un spicializatu qualificatu.