Materia è Cultura Spirituale

A cultura hè l'attività di una persona per creà tipi di valuri, è ancu u risultatu di tali attività. In un sensu generale, questu cuncettu pò cumprendi tuttu chiddu creatu da l'omu. In ogni modu, quandu si parra di a cultura materiana è espirituali, ci sò cuncetti diffirenti: tutte e cose riferisce à a prima categuria, è u sicondu includite idee, imaghjini, tradizione, costuli, rituali è teorii.

E caratteristiche di a cultura materiana è e so differenzi spirituali

A cultura di materiali di un populu particulari includenu roba tradiziunali, prudutti, armali, abitazioni, ghjuvelli, è parechji adaptazioni. A cultura di materiali in un sensu largu compresi dui elementi principali:

  1. Articuli creati da i mani umani (architettura, utensili, elementi di casa). In questu casu, a cultura hè un attu d'adattazione di l'omu à l'ambiente è l'ambiente - à l'omu. A cultura di a cultura moderna hè custruita nantu à basa di diversi apparecchi: telefoni, l'Internet, televisione.
  2. Tecnulugii creati da l'omu. A tecnulugia riferisce à a cultura di materie, è micca à u spirituale, perchè anu una realità vivente. Per esempiu, a tecnulugia "tuccata" trova l'applicazioni in i telefoni, tulletti è laptops di una nova generazione.
  3. Hè capacità è abilitazioni ùn sò micca solu sapè di teorica, sò a so rappresentanza reale. Precisamente picchì anu una figura fisica, sò stati purtati à sta categuria. In questu pudete vede a cultura spirituali è materia, ma hè più coricu di parlà solu di u materiale, cum'è una indumentu concretu di l'habilità.

Hè cunsideratu chì tutti l'elementi di cultura chì ùn si sò micca affissicate a discrizzione di a forma di materie, ponu attribuita à u spirituale.

A cultura spirituali è a so raportu cù u materiale

A principalità diffirenza trà a cultura espirituali è di materiale hè chì unu di elli ùn anu micca un apparenza fisica precisa, è l'altra hà. A cultura spirituali ùn hè micca in u nostru munnu, ma in u campu di l'attività intellettuale, emozioni , senteri è autormiose.

In origine, a forma ideale di cultura spirituale hè a mitulugia. I Miti regulò diversi tipi di rilazzioni, spieganeghja a struttura di u mondu, puderia serve com'è puntu di riferimentu normativu. In seguitu, u so rolu hè stata prisma da a riligione, è più cun l'addossu filosofia è arti.

Hè cresce chì a forma ideale di cultura ùn pò esse assuciata cun una parolla cunpresa - hè u sapè científicu, a moralità, a lingua. In a listessa categuria, pudete cumprendi attuali educativi è media objettivi.

Inoltre chì a cultura spirituale in un sensu subjectividu esistia dinò: hè u bagagliu internu di una persona, rapprisintata da a so opinion, principii murali, cunniscenza, cumportamentu, credenze religiosa.

Hè ancu interessante chì a cultura spirituali ùn sia poveru à u materiale - l'idea di u sculturi diventeranu in corsu e diventà l'ughjettu di a cultura materiosa. In ogni casu, a cultura di materiali àvi puru urdinaria in u spirituale: lettura di libri, discussioni di u significatu, una persona traduce una cultura materiale vera in una cultura spirituali subjectiva.

Materia è cultura espirituali di Russia

A cultura di Russia, cum'è qualsiasi altri paese, hà parechji seculi. Perchè l'statu hè multinaziunale, a cultura lucali hè multifocalizata, ùn saria difficiuli di purtà à un cumunimu cumuni.

Inoltre, ogni ghjornu specificu di u tempu hè marcatu da i so articuli culturali - in i tempi antichi era chronicles, modu di vita, costumi nazionale, in seguitu - numerosi pittori, libri, monumenti, poesi. Oghje, in i nostri ghjorni, a cultura mantene ancu assai costumi, tradizzioni è altre parte di a cultura di u passatu, ma sò assai prestu da altri paesi. Questu hè un prucessu cumuni per parechji paesi di u XXI seculu.