Ammaistula

L'amarezza hè una espressione naturala di l'amore di a mamma è cura per u so zitellu, una manifestazioni di l'instintamentu maternale. In ogni casu, u prucessu di ameglianu u zitellu, anche tuttu a simplicità, genera assai e dumanni ancu di e mamma anche.

Cumu pudendu alimentà un zitellu spressu latte?

Idealmentu, in i primi misi di vita, u zitellu ricevi senza manciari solu da u pettu di a so mamma. In ogni casu, ci sò parechji questi chì vo avete aduprà u latte maternelle da una buttiglia:

Ci hè parechje regule per esse fatta lattice :

  1. U latti di mama hè assicurata rapidamente, per chì avete bisognu à alimentà u vostru zitellu cù a latta spressa più spessu chì di una mistura.
  2. In i primi sei misi di a vita di u zitellu, fessale in a notte.
  3. Sì u zitellu hà rifiuttu u pettu, appricàvanu ogni ghjornu à a panza duranti l'alimenta di l'buttiglia.
  4. Ricurdà chì, in i primi 6 mesi, u latte maternelle per un zitellu hè solu nutizie è bè.
  5. Pruvate a manteniri la lattazione per almenu un annu.

Perchè vo avete bisognu à spressione latte dopu l'alimentazione?

I nostri mariani ùn avianu micca sta dumanda: sò stati nutriti da u relu, è u latinu restante hè decantatu per mantene a tacitura. Oghje, i medichi ricunnisciuti u fallimentu di stu sistema è raccumannanu l'alimentazione di u zitellu nantu à a dumanda. In questu casu, u lattu hè pruduttu quant'è u zitellu vole. U latti spressi dopu l'alimentazione hè pussibule solu s'ellu ci hè necessariu d'aduprà a lattazioni. Sì, dopu l'alimentazione, u latti di lignu, ma i migghiuri sò chini cumplessi è sete, allura u latte hè pruduttu più di necessariu. Spirantà in questu casu hè contraindicatu, perchè pò esse pruvucà stagnazioni di u lignu in una mamma d'infermiera

L'allergies à u latte - quale pè alimentà u zitellu?

L'allergii à u latte di una mamma d'inzirgira ùn esisti micca in u zitellu. Probabili forsi, a reazione di u zitellu sughjocanu certi alimenti chì a me mamma hà manghjatu. I lèrggiuti forti sò ricunnosce a proteina di u latte di vaca, u glutina (una proteina cuntenuta in certi ciriali), pesci, chocolate, caffè, melore, frutte, cilestri lucali è legumi. Dunque, prima di trasfiriri u zitellu à e misure artificiali, bisognu di escludiri i gastrunomi suspetti da a vostra dieta. In i casi particularmente severi, i pediatrici ricerete una mezchella chì hè quella da u latte maternelle cum'è possi per chì u zitellu ùn hà micca spiegata malati metaboliche, reazzioni allergià, prublemi di a pelle è digestivu. Cchiu propiu à a cumpusizioni di u latte umanu, i misure adatti in u latti caprunu cù una prutetta di a casein beta, per esempiu, u standard di u doru per l'alimentariu alimentariu - MD mil SP "Kozochka". Grazie à questa mutazione, u zitellu riceve tutti i sustanzi necessarii chì aiutanu à u corpu di u zitellu in furmula forme è sviluppà.

Hè pussibule di sopra cun da u latte maternale?

No, quandu si fede nantu à a dumanda, u zitellu hè precisamente quant'è latte quantu ci voli. U ristrettu un zitellu in u lettu di mamma hà da imprudà u so sviluppu è u crescita.