Ghjè a rosula è u melone?

Cù l'arrivata di a staghjone di u veranu, spessu a mamma di crescita pensa nantu à si pò esse di manghjusca è melone, sese ghjusti per u corpu di u zitellu. Intendemu di cumprenderà stu prublema, vi cunsiderà ogni bacca separatamente, stà in bocca nantu à i pruprietà utili è règuli di u so usu durante a lattazioni.

Perchè hè a sandia?

Prima di tuttu, deve esse nutatu chì sta zucca hè ricca in zuccaru, di tra questu fructose è glucose. Hè u sictu chì hè a fonte d'energia in u corpu umanu. Malgradu à l'alta cuncentrazione di zuccaru, sta bagnu hè bassa caldi - solu 25 calori per 100 g di dulce. Ùn pudere micca fàbbia gràzia di e donne chì sò sempre vechje u so pesu.

A polpa hè stata rica in pectini, chì anu un effettu pusitivu à i prucessi digestivi, è l'elementi tracci è l'acidi organichi: potassu, sodium, ferru, zinc, àiu folicu - anu un effettu pusitivu annantu à u travagliu di i sistemi cardiovascular è nervoso. Riccu in sandia è vitamini: A, C, E, Gruppu B sò attuale in a so cumpusizioni.

Ciò chì hè utile in sè stessu cuntene melone?

Questu u bagnu fragante è zucchina ùn hè improbabile di abbandunà quellu chì hà indifferenti à voi stessu. Hè per quessa chì parechji volenu à u tempu quandu avarà nantu à i stiglii di e venditi è mercatu.

In più di u piacè gastrunomicu, u melone pò ancu esse vantaghji grandilettu à u corpu. Frà e pruprietà benéfici di questa bacca, ciera minima:

Pudete una mamma è e sandeli sò alimentati à una mamma in infermiera?

Prima di tuttu, risposta à sta quistione, i pediatrici tiranu l'attinzioni di e donne à l'età di i so migghiori. A cosa hè quì à 3 mesi, hè megliu ùn micca di presentà queste bagagli in a dieta, perchè a causa di a fermentazione più larga in u stomacu di u latte maternelle, pò causà u sviluppu di u còlicu in u zitellu.

Per separà, hè necessariu di riguardu da una reazione allergique. Ancu dopu l'aghjunghje u babbu di u citatu, a mamma deve introdiscerà introduscia di frutti in a so dieta. Dopu pruvà una piccula fetta in a mattina, dopu avè alimentatu u zitellu, hè bisognu di observà a mancanza di reaczione da u so picculu organismu durante u ghjornu. Sì cum'è redness, pimples, blisteri sò assenti, - pudete aghjustà una parte di a vostra buttiglia. Ancu, à u stessu tempu - a cosa principal hè di soprare: 2-3 frasi di dulce è meloni unu in 3-5 i ghjorni saranu abbastanza.

Qualcuni pò manghjà di padedda è melone?

No tutti e donne pò usà questi boli, per un qualchì tipu di malatie avianu. Hè per quessa chì, prima di sparisce in a dieta, hè megliu cunsultà un duttore di novu, per passà una indagine se qualchissia vi si prupone o suspicà. Cusì u dulce hè strettu pruibitu cù tali vuluntà cum'è:

Ci hè ancu contraindicazione per manghjà i meloni. Intrappu duie mèdi medichi chjamanu:

Per separà, devi dettu riguardu à e regule per l'usanza di sti frutti. Hanu bisognu à manghjà trà e manufatti, in nisun casu nantu à un stomacu vacanti. Inoltre, ùn manghjarete una sandia è melone alimenta mamma dopu una mugola di latti ebri. Questu purtaranu a disrupzioni di u prucessu digestivu è pò causà di malheus.