Qualessu tipu di fruttu puderà a mamma d'ambrata pà a mamma di nascita?

Un periodu prolongatu di u gravidenza, u parturientu è l'anziani aghjustate u corpu di una donna. Perchè e donne chì averaghju per avè usatu assai prudutti utili per assicurà chì tù è a to zitellu anu vitamine. Ma, pari chì ci sò dispunibule assai dispusitivi in ​​l'alimentu per una donna, in particulari di riguardu à a frutta. Questu hè spiegatu da u fattu chì un zitellu puderanu tene una allergià o còrica in u so stomacu per parechji frutti. Da l'articulu chì hà da sapè ciò chì i frutti pò esse cunsumati dopu à un partitu è ​​quandu a mamma d'infermiera pò principià a manghjà i frutti.

Pò ricrutivate frutti chì sò utuli è seguri in l'ameglie:

  1. Manzanas. Conti una quantità impurtante di fibra. A preferenza hè datu à manciani verdi. Se u fruttu hè crudu - hè necessariu di scorcia a pelle.
  2. Un pezzu. Questu hè unu di i frutti più utili chì hè cunsigliatu per una donna cù l'ameglie. Hè satu cu magnesiu, infruinzanu bè u sviluppu di u core di u natuvulu. Un ghjornu sera abbastanti 1-2 fetuses.
  3. Pear. Hè una gran quantitata di potasio, vitamini A, B9, S. Caccia a pelle prima di l'usu.
  4. Banana. Un fruttu assai utile, perchè cuntene una "hormona di gioia", faci una bona energia. U vantagiu di una banana hè chì hè una alta calorie è à u listessu tempu u baccanu grassu.
  5. Persimmon. Questa fruttu cuntene assai vitamini è traccia elementi. Ferru, chì ghjè in Persimmon, aiuta à a lotta l'anemia. U ghjornu di a mum pudete manghjà 1-2 frutti.
  6. Feijoa. Útilu perchè cuntene iodu abbastanza. U ghjornu di a mumu, hè cunsigliu per manghjà micca più di 200 g di frutta matura è micca prima di trè simani dopu à partitu.

Uvizzu i frutti in a vostra dieta, deve cunfirmà i caratteristiche individualità di u vostru corpu è l'organettu di u to figliolu. Ancu i frutti cuminciati ùn sò micca adattatu per tutti i mariti di eterni di nascite. Per esempiu, granu è pezzu pò causà allergii in u zitellu. U banane è i cermini hannu un effettu di salvezza, ma u prugna è u prugna, perversi, ponu rindiri la mucosa intestinali di u zitellu è pruvucanu a diarrea. Ùn hè micca necessariu abballà di pumme - migghiù avè pussutu còricu.

Chì ci sò e restrizioni in l'usu di a frutta?

In u primu mesi d'alimenta, pudete manghjà mazzuli, banane, alberi, persimmons, ciliegie. In questu tempu, più benefici per voi è u vostru babbu pozzu purtà manci appi, manichi, prugna.

Certi frutti ùn sò micca cunsigliati per una mamma d'invalidazione in u primu mesi dopu à partitu. U agrumu hè megliu aduprà 3-4 mesi dopu u partitu, perchè sò cunsiderate assai allergiensi. A pomegranate aiuta à cumpressione a mancanza di ferru, rinfurzeghja u sistema immune. Ma pò esse usatu quandu u zitellu hè digià 1 annu d'annu, è hà da cumincià cù 10 grani à ghjornu, aumentando gradualmente à 100 g.

Hè corretta à manghjà fruttu crucu à 1,5 a 2 ora dopu à u main meal. U mutivu di chì ùn pò manghjate micca fruttu nantu à un stomacu vuguru à una donna d'infermiera hè chì u sensu di famu hè prubabile di reste è a vostra mamma volerà manghjà altre alimentu. U fruttu di zucchero ùn ùn solamente impedisce u prucessu di a digestionarii di u nutrimentu, ma dinò l'impedisce per maestru di a massa fermentante. Questu conduce à l'accumulazione di un grande voluminu di gasi in l'intestinu di u zitellu è à a separazione penosa di elli. Per a stessa raggiuni, ùn puderebbe manghjà i manufatti principali di u fruttu.

Cusì, secondu a qualchissia dinò di fruttu pò esse usatu per alimentà un criaturu nascitore, vulete chjamà l'attinzioni di principii impurtanti:

  1. Qualchese fruttu chì ricevi in ​​a dieta gradualmente, cuntrullà dinò per allergenicidad.
  2. Accuminciassi cù 200 g di fruttu per ghjornu, aumentu a freccia gradualment à 400 g.
  3. Duranti u primu mesi d'alimenta, dà preferenza à u fruttu.
  4. In i primi mesi, manghji frutti lucali, à quale sì abituate. Frutta esotica è agrumi da 3-4 mesi dopu a partenza.