Sore chest con HS

Parechje mummini novi chìianu si quandu anu vistu un duttore chì anu u dulore à piendu mentre allertaniu (GV). Ci hè parechje razze per questa. Per quessa, a cumpagnia principali di u duttore hè di determinà quella chì hà purtatu à u sviluppu di questa viulenza.

Perchè ciò chì duceraghju u pettu in u lamentu?

A spiegazione principali di perchè u pettu pò curpite in l'ambrati hè lactostasi. Questu termu in a medicina hè una vuluntà di a distribuzione di u latte, i.e. Blutteramentu di i lettini di i petti. Per ellu ricunnosce à a so mamma ùn sarà micca difficili.

Comu regula, cù questa violazione, durante a palpazione di a glàndula mamile hè un pruvistu un petit tuberche o nòdulu. Sì a ghjovana mamma ùn ùn piglià e mette in puntuale (massaggio di mussa, esercitu), a ghjucazione di a lactostasi pò andà à mastite.

Cù u sviluppu di mastite duranti l'allumante, a frebba di una donna si spende è u so caschju principia à dolce. In a maiò parte di i casi, a natura di u dolore hè pulsante. Sta malatia hè causata da l'attaccamentu di un prucessu infettuicu. U solitativu u patogenu incursa per i cracke in i bòcciuli, abrasioni. I sintomi principali di una tale malatìa sò l'aparicio d'inchazo, inchieru di u pettu, rouge di u pelle, a prisenza di i fucili, u pettu torna bè smarratu da u toccu.

In casu induve u cochju duci cù HS, ùn anu micca selgalli è inchanti, a causa di questu simpunimu pò esse un rubbattu di latti direttamentu durante l'alimenta. À u listessu tempu, e femine si chjama d'un sensu di splutazioni in u pettu, pisci. In quessi casi, per esse senza stagnazioni, deve esse spressione u pene dopu ogni alimentazione di u zitellu.

In più di l'altitudine, u puderà tene in u dultezza pò esse osservatu per violazione di e regule di applicazione. Questu succede bellu aspessu, in particulare cù donni ghjovani. Per escludiri questu, hè necessariu di aderiscenu à e raccordji chì anu datu à una donna chì sò in l'uspidale.

Chì deve fà fà u mo dolce?

In quelli casi chì a mamma di crescente hè sicura chì a causa di u dulore hè stagnazioni di u lattu, hè necessariu di realizà un massaggio di mammali. Inoltre, un tali exercitu aiuta à trattà stu prublema: per mezu di e mani in fronte di voi, pagavani cù i coddi, è palmate e mani in u lock. In questu casu, fate una piccula balla tra u palme. Gradually sculpite u ballu, aumentendu l'sforzu. Avete sentutu chì i vostri muskoli pettuali si tenenu presioni nantu à i glàndali mammariali è aiutanu à restaurà a patency di i canali.

Cusì, a mamma di creschini deve sapè per chì u so senu pò durà duranti a GW, per ùn avè a maravigghiate s'ellu ùn hà mastitu, ma in tempu di piglià a misura necessaria.