Massaggio di mama cun lactostasi

Un problema impurtante per ogni donna lactanti hè a lactostasi - stagnazioni di u lignu, in u quandu u massaggio di tufa hè spartu in parallelu cù a decantazione. Questu hè un prucessu assai difficultu è doloroso, ùn puderebbe fà per elli senza esse, altri anu da a mastite, è esse dumandata una operazione urgente.

Cumu faciu u maschera maschera cù lactostasi?

Per principià, bisognu di rilassate è rilassate i vostri músculi. Questu ferà una afflussione di l'hormone oxytocin, chì aiuta à piglià u latte, è micca di mantene in un pezzu sanu. Pudete piglià un ducte caldu (micca cale), possu tè tè a base d'arba. Eppuru, se u sposu farà un massaggio back, o più bien, a spine torique.

Sì ùn avete micca cunnisciutu cumu fà u massaggio quandu u stagnazioni in u pettu, hè cunsigliu per observà e reguli di safety, ùn pudere micca cumpressà, squeeze è rubbiu assai - tuttu chistu cuntene l'aghjustà a situazione. Li movimenti hannu a essiri forti, sparing e diriggiuti à l'epicentru di u prublema - un locu di stagnazioni. Hè facilitu per identificà cù un indegnu è tenerezza quandu palpating. Sì u casu aghju fattu so dulce, ma ùn hè micca un locu duru, perchè u prubabile, u prublema hè prufonda è si ponu sentu palesu rozzu nantu à a peddi in u locu sopra u cantonu bloccu.

U pettu deve esse pruttutu cun maghjina cù trè dete (u dettu minuie, l'anellu è u mandu mediu), è puntu è grande per fà espresa di i muvimenti. Anu abitatu si devi esse situatu nantu à u puntu di l'halo di u pusessu è presse per esse in l'internu. Prima, strufinendu u pettu in a direzzione di urariu, cù i dete da a periferia à u centru. Dopu quì, torna cù i vostri ditte, fate pate rossi. Solu solu pudete avè principiatu per decantar.

Dopu chì u latti ci finiscinu di flussu, u ciculu di i movimenti di massaggi hè ripetitu, dopu à u quale u pumping ponemu novu postu. Hè assai piacevuli à massàggia à a parti diffirenti di a glàndula, anche u dolore - in seguita, l'effettu di a massa hè più grande.

Avete bisogna à esse preparatu per u fattu chì dopu à sta prucedura, a temperatura pò esse risposte, cum'è una reazione à l'intrusioni in a zona di inflammazioni. Sì ùn si sottu sottu in 24 ore, è a situazione ùn sia megliu, l'antibiotici saranu bisognu. E si u pusonu si prisenta cù u latti, ci vole à fughje prestu è andate à u circhju, chì ùn hè micca a lactostasi, ma mastite.

Questi movimenti di massaggi pò esse fattu senza pumping, è applicà u zitellu. Hè necessariu cambià a pusizione di u zitellu in tale manera chì duranti l'alimentazione medica cumminata u zitellu puderia chjamà latte da tutti i lupi. Un massaggio cundumatu pò aiutà di liberà l'stagnazioni in un ghjornu, se duvete fà parechje volte à ghjornu per almenu una meza ora.